::OH HUJAN!::

Hajat dihati nak "fly" ke Kemboja pagi ni...
Flight 2 kali seminggu... tapi Jumaat jugak menjadi pilihan...
Tapi apakan daya....
Oh Hujan telah membatalkan niat dan terus flight pon delay....

::HAjat::

Bumbung basah....
Silling makmal bocor...
Silling umah pon bocor...
Tapi aku tetap jugak nak 'bocor' kan poket pegi ke Kemboja...
Apakan daya, Oh Hujan telah menyelamatkan kebocoran poket aku minggu ni....

Apam Pokodot terus menjadi igauan setiap malam...
Sampaikan aku dah pon mendapat sakit belakang dan tengkuk....
Ini order sepatutnya 100 biji untuk hari ni. Nak bawak balik terengganu katanya...
Tapi org tu tak jadi plak nak balik minggu ni... Suh simpan sampai  minggu depan... Boleh ke???

Entah lah... Tak penah lah pulak aku simpan Apam Pokodot ni sampai seminggu...
Then aku cakap, minggu depan mu nak balik ganu, aku buat lain...
Ini aku nak jamu kat orang malam ni...
Malam ni aku ade Liga Payday Bowling. Aku nak bawak ke bowling alley, nak suh depa makan sambil baling bola bowling. Jgn plak korang silap baling apam pokodot aku plak! Haa.. mmg saja nak cari pasal la tu kan...
Tapi Budak Ganu tu tetap nak bayo kat aku... Aku amik la 20 hengget jer.. dah nak bayar jugak kan.... Buat modal beli pewarna apam... hehheheh...

Oh Hujan, 
Kau menyebabkan apam aku sejuk kedinginan dalam bilik ni... 
tapi sedap jugak makan apam sejuk2 ni...
Nyummmmmmmmm!!!!



Comments

Me said…
hahahhaha (suko eden gelakkan ekau hihihi...) nak fly ye.. p kemboja... next week masih ada la... hahahhaha
cayalah ila.....dah blh bukak kedai kek nie:)
ceklala said…
@ME:
jom dis week! Kita bocor kan poket kita! hehhe
ceklala said…
@Amiizaa2001:
Belom la sampai tahap tu mieja... aku ni masih anak didik lagi.. heheh

Popular Posts