::LAGI ENTRY TAKDAK MAKNA!::

Tatau mau update ape... mood femalas al kedaung dah menjelma...
tak update mcm rugi jer sbb tgk BE aku ade byk yang barang baikkkk punya!!
Taip pi lah ape pon.. janji hado... hahahah!! boleh gitu??

Bonus bila mau masuk hah?? 
Aku dah kesangapan yang tersangat dah ni... Bulan ni banyak kluar modal wat beli barang buat kue... Al-maklumlah.. aku ni bukan nyer org berduit.. Modal buat kue pon, amik dari gaji...
Harap-harap nanti balik modal lah.. InsyaAllah.. 

Ni dah seminggu aku tak posa.. Period!
Bila nak abis pon tatau.. Rasa mcm rugi sesangat! Kesian kat anak pon sama.. Dorang nak posa, mintak aku kejutkan dorang bangun sahur.. tapi aku yang malas.. boleh??
Dorang pon posa separuh hari jer setakat ni... Tapi sokmo lah aku amik jer dari tadika, cikgu dah bagitau "muhammad dah bukak posa!"... "Muhammad tengah makan!"... "Muhammad dgn Dina tgh makan!!"
Hurmm.. memang gitu lah setiap hari...
Time aku tak posa ni, memang tgh hari jer aku balik melantak nasi! hahahha!! Tak senonoh!!
hepppp!! aku makan kat umah tau! bukan makan kat luar.... Takde kesalahan kan??

Hari ni pon, masak simple jer.. masak lemak telo.. aku tak larat lahh.. 
Lenguh tengkuk2 ni dok mengadap sekut... Tangan aku pon tak bape ok lagi.. Dok makan ubat sakit otot MIL aku bagi, rasa kurang lah sikit...

Ahhh!! Ape nak update lagi ni??
Mandi pon belom.. ingat malam ni nak berkisah melipat kain baju (kerja palinggggggggggggg TAK SUKA!!), tapi dah nak dekat pukul 10, aku dok mengadap laptop lagi.. hehhee... ape cer??

Ni dok tengah meratib kisah Mona Fandey... heheh.. tetibe!!!
Dah hampir 18 tahun punya kesah, Saje lah aku nak merecall balik.. sebab tragedi yang menggemparkan negara waktu tu aku dalam tingkatan 1 tak silap..
Yang dok citer maybe wartawan yang kena handle job tu kot.. sebab dia dok citer pengalaman dia sewaktu dengar kes Mona Fandey kat mahkamah... Macam best plak! heheh...
Nak join..?? 
Jom bawak segala kerepek, jajan suma kat SINI

Ok dah laaa!!!!
Nak mandi!!! Chiowwwwwwww!!




Comments

Popular Posts