::KAD RAYA PERTAMA DARI ORANG TERSAYANG::


Tengok ke rupe pon dah tahu sapa pengirim nyer kan??
Ni Anak Dara aku tu bawak balik dari sekolah... Cikgu yang ajar suruh buat katanya...
Yang best nyer tu, masa nak bagi, dia suh aku pejam mata.. Suprise la konon nyer kan...
hehehhe.. Comel betul anak aku tu!
Aku pon gigih la pejam mata bagai... Pastu aku bukak la kak kad raya tu... aku baca...
pastu kan.. pastu kan....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!!
=))

Aku gelak bergema dalam keta.... tak benti sampai ke rumah sebab teringat-ingat... hahaha!

 Ini rupe isi dalam...
Bukan rupa dia yang buatkan aku tak benti gelak.. tapi isi dalam nyer tu...

Memula page tu.. 
"Selamat                  Hari                          Raya 
Aidilfitri                 Maaf                        Zahir 
dan
Batin"
Pastu ade gambo dia lukih org lidi 2 org.. ade gambo mcm rupe bentuk menatang...
Ok lagi.. aku dah start senyum2 dah... Sebab bangga anak aku dah boleh menulis sendiri...

Pastu kan...
Meh aku closed up sket lagi...


HAHAHHAAH...
PANTUN TUUUUUUU!!!!!!
"PECAH KACA PECAH TONG!!, LEPAS BACA HARAP GANTUNG"
Mana aku tak gelak.. TONG pegi nyer!!! HAHA....
Aku tanya dia, sapa yang ajar kakak tulis ni.. 
Sebab aku yakin, anak aku takkan reti nak berpantun sgala...
Dia cakap, Cikgu dia yang suruh buat sama mcm cikgu buat....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH!!

Aku sambung gelak.... Pastu aku tanya lagi... 
"ni yang orang ni sapa??"


Itu lah jawapan dari dia....

=)) 
bersambung-sambung aku gelak... dia sengeh2 jer tgk aku...

"UNTUK IBU DAN AYAH YANG DIKASIHI... DARI BATRISYIA"

Anyway.... 
THANK YOU SOOOO MUCH SAYANG!!! IBU LUV U SANGAT2!!!!
MUAAAHHHHHHHSS!!

Comments

Popular Posts