::CERIA DI DALAM GUNDAH::

[....Keceriaan wajahku tetap terpancar walopon dalam hatiku gundah....]

Bakpe aku nak ronseng susah ati pk kan masalah yang tak penah surut...
Lebih baik aku ceriakan diriku dengan sesuatu yang boleh wat aku sentiasa rasa happy!!

SEE!!
menari
langsir aku dah siap separuh!!

Yang dah siap :
2 keping untuk tingkap
dan
sekeping untuk pintu.

tepuktanganYES! YES! YES! tepuktangan

Alhamdulillah.. usaha aku telah membuahkan hasil... Aku tetap rasa puas ati dapat siapkan langsir aku walopon aku jait ala ala bodo jerr... Tak kesahlah.. yang penting ini hasil usaha gigih aku menggodek mesin jait selama beberapa ari ni... Daripada nak tempah-tempah tu kan... mahal taw! Nak beli siap dah, takut lak tak sama saiz kang terconget kain langsir aku, nampak lurah! Malu dia taw!!! siannn...

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>So, ade sesape nak tempah jahit langsir ngan aku??jelir <<

Comments

Popular Posts