::KNAPE YER??::

Knape yer...
tenet yg aku pakai neh selow bebeno? [beser guna tenet free kat opis, laju jer kan.. eheh!]
Aku igt... kalo aku online pepagi hari ni, akan laju lah ia... [sbb pepagi, org tido kan..] rope nyerrr... HARAMmmm...
AKu nak online malam, anak-anak aku tu ske mengacau... sume nak ditekan nyer dek deme...
Kalo nak pakai tengah malam... al memang jarang sangat lah kan...
Aku kalo dah masuk bilik peraduan, menidurkan anak aku, dgn aku skali lah harus menyenyakkan tido...
LAgipon, kalo aku nak pakai waktu tgh malam, kena amik nombot ngan en.somi aku.. kang berebut... hehhehe...
Lagipon, bakpe lah aku nak menyeksa mata aku menjegilkan diri depan laptop memalam buta. SUdahnyer, esok tak bersahurlah.... kui kui kui....

Knape yer...
Sejak akhir2 ni asek ujan jerr... musim ke??
Tapi takpe lah.. ujan tu kan rahmat.. tapi yang aku tak bape puas ati.. kain baju aku kat penyidai... tak keringgggggggggg!!! hhhuuuuuwaaaaaaaaaaa!!!
Sudah nyer bilik setor umh aku jadi medan menyidaian baju....
Lagi satu, ari ari aku kena masak... sebab aku takleh nak merayap ke bazar ramadhan... letih taw ari2 kena masak... bukan nak merungut... tpi kalo dah tiap ari masak, naik cemuih dahhh!! tatau nak masak ape dah... sampaikan satu tahap.. aku dok melengung depan lemari ais dok cari idea nak masak ape.. huhuu...

Knape yer..
Lately neh.. entry aku mcm kekontangan idea jerr..
adekah aku dh dilanda virus kemalasan mengupdate blog?
adekah kerana aku bosan asek kena BAN ngan seseorang tu jer?
adekah? adekah? adekah?

[korang rasa knape yer??]

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>KENAPA? MENGAPA?<<

Comments

Popular Posts