::LAGI KESAH KIJAM::

Lepas kluar MEMO KEJAM ari tu, ari ni kluar plak surat...
ROMBAKAN makmal besar besaran tuk 70% technician...
Kalut aku naik opis tgk peti surat!

bacaaa... baca... baca... bla bla bla...
tgkkk senarai nama.... uh.. uh.. hee.. hee... ngeeee sengihnampakgigi

Sib baekkk.. aku tak kena tukooo!!! menari
Yaloooorr... 7 tawon aku mengabdikan diri kat gomen neh, dh 6 KALI taw aku kena tuko makmal!!
boleh dikatakan, sume makmal dah merasa aku... hukkk!! hah[ayatttt...jelir]
Kalo rombakan kali ni, nama aku tersenarai.. harus, wajib, sunat, aku mesunatkan skali lagi bos aku tuh!!! huhuhuuuhuu!! [ada brannn kaa deyy!! gile]

Tapi kesian bangettt lah kat kengkawan aku yg len tuh...
Yalooorrr... bila dah kena tuko makmal neh, byk bnd baru yang kena blajo...
Yang takde asas, pon kena gak blajo. Sebab dah tugas...
Macam we all ni, juruteknik pon, dari lain-lain bidang. Keja kat tempat yang kena bergelumang dengan bahan-bahan kimia. Tapi.. kebanyakan bidang kami sume dari mekanikal [termasuk aku! senyumkenyit]
Jadi.. nak tak nak... ko kena gak la blaja wat keje tuh walopon masa skolah dolu, ko paling dendam ngan subjek sains [aku lerr tew! jelir]

---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>Keje kat memane pon same jerk.. yang penting kita carik rezki halal<<

Comments

Popular Posts