::LIST OF KAD RAYA::

Sebelum aku balik ghumah n start bercuti dan sebelum aku meninggalkan blog aku keseorangan selama seminggu... adalah lebih mulia jika aku menampal kad-kad raya yg telah aku dapat...
Semoga hari raya kalin lebih bermakna pada tahun ini...
Terima kasih aku ucapkan...

Dari Kak Imah n family

Dari Pakcik KM yang sangat suke 'BUZZ!' ym aku.. heee..

Nih dari kakak yg sgr baik hati.. Kak Azza

Nih dari adikku Mar yang jauh diperantauan.. MissUngu

Ni dari adik ku yg sgt cumel ittew! Fahreen



BLOG AKU AKAN BERSAWANG SELAMA SEMINGGU!
PADA SESAPA YANG RAJIN NAK SAPU SAWANG, SILAKAN.. HEHEHE...
SELAMAT HARI RAYA SUME!
PADA YANG BALIK KAMPUNG, HATI-HATI DIJALANRAYA!

---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>tak sabo nak cium tgn mah n abah!<<

Comments

Popular Posts