::HANYA 1 SEBAB::

Macam mana aku nak mulakan entry ni.. sebab mcm sembang sorang2 jer lagak nyer...
Tp takpe.. entry ni aku nak sampaikan kenapa aku tutup address 'nza-lala'

Pada sesapa kengkawan YM atau Blogger yang tahu kisah aku... aku ucapkan bebanyak time kaseh kat u ols yang dh banyak bagi semangat dan nasihat kat aku... jasa korang akan aku igt sampai bila2...

Aku taw ramai diantara korang2 yang frust sebab aku tutup blog nza-lala tu kan?
Ekceli.. aku hanya tutup address nza-lala tu jerr... Blog nyer masih ada.. ni laa.. yang korang tgh baca now.. cuma aku make up kan sket... modified, tuko sport rim 16, letak spoiler belakang, spring kasik congget sket!menari cat yang sama, corak yang sekangkang kera ari tu dan bertukar menjadi sekangkang cicak pulak....

Aku tutup address tu sebab nyer cuma 1!
Nak menutup mata seseorang yang tak penah jemu nak mengganggu gugat privacy aku!
Aku pown tak phm kenapa dia nak rasa sakit hati dengan aku dan dunia aku...
Mungkin hanya kebetulan atau pown kesengajaan...
Tapi ape yg aku tgk kat dunia dia, ape yg aku ada, dia mesti nak ada... ape yg aku buat, dia mesti nak buat... Mak tak faham taww!!!
Pastu, tak leh lansung la mak ni nak cite cite stori morie da moning glory pasal family mak.. psl org kesayangan mak.. nanti mesti ade laporan penilaian yg ala ala perli perli gittew!!
Sudah nyerrr... ahkakkkkk jugak yg kena tempias dekkk!!
Peluru berpandu bertubi tubi menyerang sampai tak lut nak tepis.... ahakss!!
Adooooyaiii!!
Aku ni kan... tak pernah kesah lansunggggg ape pown yang dia nak tulih di dunia dia...
Jenguk pown sekadar pensilent reader... Nak bagi komen? hohohohoho! jauh skali....
Biarlah dia bersama dunia dia...
Dan aku pown harap dia akan membiarkan aku bersama dunia baru ku ini...
Tapi aku tahu, dunia maya ni.. dunia tanpa sempadan.. lambat atau cepat, dia tu pasti gak dapat detect address yang baru ni... Biarlah kan..
Org mcm ni, memang susah kita nak control.. sebab dia akan sedaya upaya nak susahkan idup orang yang memang dia takkan senang tgk kalo org tu bahagia...
Bahagia atau tidak hidup aku, bukan ditangan orang tu yang tentukan...
hanya ALLAH SWT yang tahu akan segala-galanya....

Pada aku, hanya doa yang mampu aku titipkan utk seseorang tu. Moga Tuhan bukakkan pintu hati dia utk mencari ketenangan dengan jalan yang betul.... Insyallah... Amin...
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>>TERIMA KASIH ATAS SOKONGAN KALIAN!! MOGA ALLAH SWT AKAN MEMBALAS BUDI BAIK KALIAN SUME!!<<

Comments

Popular Posts