::GERAM NYERRRRRRRRRR::

huuuuuwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
Pepagi subuh sepi'e aku dah geram!! tensyen!! sakit Ati! sakit jiwa!!!
Marah?
ermm.. marah pown siket2 jerkk...
Jenuh dah aku memahami dia dengan penuh berhemah...
Jenuh dah aku membelek dia dengan penuh rasa sayang...
Jenuh dah aku meng'oter' kan dia dgn macam2 cara...
Tapiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... tetap dia tak mao kawan gak ngan akuuuuuuuuuuu!!
HUwaaaaaaaaaaaaAAAAAA!!!
MESIN JAITTTTTTTTTTTTTTTT!!!!
AWAT HANG WAT PERANGAI PEPAGI AHAD NEHHHHH!!!!!

Aku baru bersemangat nak jait kain langsir aku....
tetibe pagi neh hang wat perangai pulaokkkkk!!!
adehhhhhhhh....

[ Sekian terima kaseh ]
---------------------------------------------------------------
FINGER NOTE!>> MEsin jait... ooo mesin jaitt!! <<

Comments

Popular Posts