::APE KU MEREPEK NI??::

Ari ni dah posa ke 5...
Aku dok lompat² ke blog org sana sini..
sume dok pakat citer pasal makan ape bukak posa.. ari ni makan ape.. esok nak makan ape... ari ni beli ke masak.. huhuhuu...
Aku??
Yang Hadoooo!!!
Nape ehhh???
Saje jerr... Malas nak enterprem sangat bab² makanan ni.... Sebab kami adalah dalam serba sederhana.. berikutan kesihatan suami pon masih dalam keadaan kurang memberansangkan...

Lagipon.. taim² posa mcm ni.. aku rindu kat masakan mak aku... nangih
Bulan² posa mak memang menantikan anak² nya balik.. Taim tu.. memang meriah la tgk juadah berbuka.. kebanyakkan nya Mak akan masak.. Jarang la mak nak beli.. Dan paling syok... kami satu keluarga.. kalo berbuka, jarang makan nasi.. Nasi pon ade masak.. tp tu selalu lepas sembahyang maghrib sementara nak sembayang terawih.. atau pas balik terawih...
Biasanya, mak akan buat 1 juadah yang berat macam laksa mee ke atau bubur lambuk + sambal tumis udang. Disamping lain² menu kuih.. Tapi kalo kami adik beradik balik semua.. satu menu wajib mak mesti buat... cucur udang + kuah kacang! menu tu memang wajib utk kami.. seronok tgk berebut-rebut makan cucur udang.. hehehhe...
hurmmm... Minggu ni harap² boleh la balik umh mak... rindu kat Mak.. Anak² aku pon asek dok sebut² jer opah nyer.. ibuu.. bila nak balik opah ni.. tanya kakak... haihhh...
blogger-emoticon.blogspot.com
|
|
|
|

Comments

Anonymous said…
balik kg...ooooo..balik kg...

Popular Posts