::BETTER THAN NOTHING::

Semalam aku tak hapdet belog... Walopon hanya sebaris kata-kata...
Sebab semalam kepenatan kelmarin masih terasa diujung² kaki...
Semalam jugak aku tak mengadap sangat depan komputer...
Ape aku buat??
Aku buat bodo... aku buat tatau... aku buat buat bodo tatau....
Ari ni mood nak menghapdet pon kering ditengah panas matahari...

Tapi tetibe aku teringat yang aku ade godek² pic dan buat editing sesuka ati satu ketika dulu...
Editing ni aku buat, sehari.. skali... tak pon.. 2,3 ari... 2,3 kali... tgk pada kemampuan mood aku nak melayan...
Ade pic yang dah berjaman aku edit.. tapi tak penah display.. ade gak gambar lama tapi baru di edit...
Yang pasti, Aku tak pro.. aku cuma guna photoscape dan menggunakan idea kepala hotak berjambul aku ni jer...
Gambar yang diambil pon, hasil camera 7 megapx dan camera henfon black ai pis aku ni hah...
Aku tak berdayo nak menembak guna canon bla bla bla walopon aku sangat menyukainya... huuhhuu!!

So.. layan kan jer lahhh...
"BETTER THAN NOTHING" kannnn...



*Disebalik cermin itu...*



*Iklan ubat gigi kayu sugi*

*Blh tak nampak perbezaan pada gambar ini??*

*aku suke gambar ni.. relek dan santai...*



OK!!!
SEKIAN.. TERIMA KASIH...
KOMEN.. JANGAN TGK JER...


Comments

Anonymous said…
suke gambo iklan ubat gigi tu..
AFUNDI ceklala :P
ONE ZABA said…
wah terornya cek lala renowet gambak....

sampai budak kenit tu tak berambut di renowetnya!!!!
NyIzd said…
cantik pic no.2 tu...

Popular Posts