::DIPAGI KHAMIS YANG FELAI::

Hari ni, pagi² lagi aku dah felaiiii....
Layan lagu² ROCK KAPAK kat Hot FM...
Memanglah boleh buat org syahdu-syahdan layan blues dipagi khamis gitew....
Aku lak, masa elok jer sampai opis tgh baik jer amik parking,
skali kluar lagu 'SEJIWA' dari Spring...
Haduhhhhhhhhh....
Lagu feveret hokeyyyY!!!
Lagu SEJIWA tu.. lagu kegilaan aku sepanjang zaman dulu kini dan selamanya....
Sanggup aku lepaskan masa touch card dok dalam keta layan lagu SEJIWA...
Syorkkkkk nyerrrr lah!!!
Teringat zaman-zaman dedoluuuwww..... heh!
Abis jer lagu tu, aku cepat² naik opis..
cucuk headset kat HP semata-mata nak dengar lagi lagu² rock kapak kat Hot FM...
hehehhe.. n now aku telah menggodek you tube carik videoklip lagu 'SEJIWA' versi asal...


JOM LAYAN!!!


Pada irama ku berpesan
Lagu ini ditujukan
Padanya yang Tersayang

Kasihku kau pernah dipersia
Lalu kubawa cintaku
Sebagai penawarnya
Biar lukamu masih terasa

Sesaat engkau tidak ku temu
Bulan seakan pilu
Tiada dapat beradu

Begitu jika engkau membisu
Badai jauh dilautan
Tiada ketepian
Sebegitu cintaku padamu

Usahlah cinta dibawa bersama
Ditenggelami mentari di timur
Gelap gelita tiada bercahaya
Ku tiada berdaya

1
Inginku selalu di sampingmu
Tiap waktu siang melambai malam
Bagaikan senja denyutan cinta kita
Penyambung hadirnya

( ulang 1 )

Akan ku bina istana bahagia
Menjadi lambang kasih berpanjangan
Hentikan airmata pedih kenangan
Yang mencakar perasaan
Mekarlah bunga cinta
Seharum wangi kemboja
Mekarlah bunga cinta
Di taman kita sejiwa


Boleh dikatakan.. kebanyakan lagu² kumpulan spring memang menjadi kegilaan aku...
lagu cintan cintun aku la tuuuhhh...
Waktu bercinta.. waktu frust.. lagu² kumpulan Spring yg banyak aku layan...
Wahhhhhhhhhh... tetibe aku menjadi seorang wanita yg jiwanges pada hari ni....

Comments

Anonymous said…
i suke lgu sampai hati.. lagu tu sesuwai sgguh utk insan2 yg frust menonggeng..

pstttt..cek lala tenkiuk keychain tu..len kali i nk cekelat..*lelebih plak*

Popular Posts