::DIPTG HARI AKU DH FLET!::


ari ni aku betul2 rasa flet!!
hampir² nak collapse!
dari pagi, aku tak benti dok pi mai.. pi mai... keliling makmal..
ari ni dh ler ade kelas...
dh jadi peel, suke nak prepare last minit..
pastu kelam kabut la sensorang buat itu.. buat ini...
semalam ko melepak seharian dlm bilik!!!
hari ni??? hazabb nyer ko tanggung laa!!

haduihhhhhH!! Tulunn!! tulunggg!!! mintak nyawa!! *pinjam jap ayat kak mya*
haku keletihannnnnn!!
haku kelaparanNnnnnnn!!!
mcm 8 tahun tak makan!!!
Mahu tak lapooo..
semata-mata pagi td minum air melooo cicah sekut gula jerkkk....
dah ler malam tadi belasah moi sup jerk sebungkus...
pastu dah tak makan ape² sampai masuk tido..
haduihhhhhhhh... pedih perut mekkkkk!!!!

berbunyik² tatkala entry ini ditulis....
baru pukui 4.15!!!!
humangggghaiihhhhhh!!
lambat nyeh NAK BUKAK POSAAAAAAAAAAA!!!!!

Comments

kuIna said…
sabar .... bila azan nanti leh la buka posa...

eeehhh azan magrib la...

http://www.kuina.kujie2.com
ONE ZABA said…
kalau aku tau cek lala posa....sah aku poskan me goreng mamak untuk minum petang.

Popular Posts