::AKU PON SAMA::

Tadi bila aku baca blog Org Tanjung Malim, aku pon rasa benda yang sama jugak...
Aku tatau la pasai apa jadi mcm ni.. seminggu ni aku lansung tak buat entry kan...
asek menyelak mukabuku, ronda2 blog org, main game, sengeh sana, sengeh sini.. mcm takdak arah tujuan!

Entah lah!! aku jadi mcm blur tahaperhaper...
Skali tgk kehidupan aku mcm takde yang menarik jer kan?
padahal, aku banyak benda nak diceritakan...
Pasal anak aku yang semakin membesar, semakin memeningkan...
Pasal rekacipta masakan aku... *ayat tak blh blah! hahaha!*
Pasal sukan hakiki aku.. BOWLING!!
Pasal keje aku... Pasal cari pasal...
Haihhh.. macam2 ada.... 
Tapi.. bila aku bukak blog, nak create entry, terus segalanya terpadam dgn tiba-tiba.. mcm black out gitu!! PLUPPP!!!

Seronok aku tgk blog org yang hari-hari penuh dgn entry2 baru.. cerita-cerita baru... Tapi aku tahu.. bukan senang nak bukak cerita kat blog ni.. memula jer semangat berkobar-kobar mcm bendera Malaysia kat Dataran Merdeka tu... Tapi bila dah lama-lama.. hurmmm... HANCURSS!! berkobar kemana, bendera kemana...

Mcm malam tadi, pertemuan terakhir utk Liga Payday Bowling...
Liga ni dah berlansung 3 bulan yang lalu... Blog tu pon aku yg created... Ater... kata Jawatankuasa Teknikal kan.. teknikal la sgt hadoo nyerr!! Aku created jer blog tu.. tp entry2 kat dlm nyer, kebanyakan kami punya Pengerusi Bersekutu yang byk kutu yang dok update.. 
Aku nak update?? hurmmm.. hadorrr laahhh .. blog sendiri pon kedaung entry nyer.. 
Ok lah.. semalam berkat hayunan lengan besar ni.. dapat lah aku tpt ke 7... hadiah?? berupa wang tunai berjumlah.. RM10000!! Sila simpati kat aku yerr... takpe lah.. janji dapat.. hehehhe..
*nak tahu lebih lanjut pasal Liga Payday tu.. sila layari http://paydaybowling.blogspot.com
|
|
|

Comments

Popular Posts