::TIADA BERIDEA::

Terasa seperti aku tiada berentry dah banyak hari.. kan?
Terasa seperti tiada idea yang meletus.. *padahal femalas al unta fadang fasir!*
Tapi haderr ke org yang datang menjenguk blog hitam legam aku nii??
trafik pon tak bape nak naik...
TU LAAA!! FADAN MUKA AKU!!!

Hari ini, sana sini aku tengok semua orang ucap Takziah kepada keluarga Arwah Din Beramboi...
Aku pon terasa kehilangan... sebab aku suka Din Beramboi ni dari aku sekolah lagi...
Dulu Din Beramboi melawak jenis tak tunjuk sape kah gerangan...
Masa tu arwah masih dengan team UJANG...
Aku dulu rajin beli majalah Ujang tau! Aku Hidup Dalam Blues!
Kaset pantun lanwak Din Beramboi, dulu aku ade... Tapi skang tak ke mana hala pegi nyer tah..
Semoga Allah SWT merahmati roh Din Beramboi dan ditempatkan bersama-sama org yang beriman...
Amin... Al-Fatihah...
|
|

Comments

Popular Posts