::BIRTHDAY PARTY::

Ahad lepas.. errmm.. bukan ahad minggu lepas ni..
Ahad minggu minggu lepas.. 2 minggu lepas la maksud nyer...
Kami anak beranak, ke Birthday Blast lil hero Rayyan Az Ziqry!
Party ni dibuat kat Marry Brown, Plaza Ivory, Halaman Bukit Gambier, Penang.
Party buat kat bawah umah la kesah nyer.. kata si Ibu Rayyan ni....
Birthday Rayyan yang sebenar, 17 May.. tapi Ibu nyer buat awal sehari...
Party ni pon ade dresscode ok! White & Denim

Ni masa otw nak pegi... Ai sukerr amik gambo Lucky ai bila tgh drive. Sebab dia kan suke buat muka serius gitu.. Bajet ensem abes laaa!!!
Party start pukul 4.30 petang. Tapi kami kuar umah pon pukul 5 petang.. heheh.. Lucky ai tu lerr.. dok layan badminton... tu nasib baik Malaysia tak masuk final. Kalo tak rasanya, tak sampai kami ke party tu.. 

Ibu n anak² bajet cun gilosss!!
ahakss!! Ibu pakai baju baru beli...
konon2 nak pakai utk cuti2 malaysia minggu ni.. Tapi ai dah menodai baju ituu..
Ok sesampai jer, kami disambut mesra oleh 'chipmunk' yang agak frenly itu. Hado nyerr.. anak² pakat penakut.. suh bergambar pon, jenuh.. sebab 'chipmunk' tu dok usik2 depa...
Ibu suh tgk camera pon, depa takut.. dok rheling kat chipmunk tu jugak... mcm la chipmunk tu nak makan ampaa!!
OK! akhirnya... Tapi ibu la pulak tak tgk camera...
papa dah posing ensem abis dah... dengan gaya rambut pacak ala budak sekolah tingkatan 5... hehhehe...
Thanks to Laling Puan Ziela selaku Baba kepada Rayyan sebab snap2 pic we all... hehehe...
Ok.. ini kek Rayyan... motif bola sepak??
Tatau made in mana sebab sampai2 jer kek ni dah terbelah dah bape bahagian dah... Pic ni pon aku ambil dgn izin dari fesbuk Puan ZeZe... hikss!
Rayyan with Ibu nyer yang sangat vouge pada hari kejadian...
Sokmo lah pon ibu dia ni nak vouge...
yeayy!! Rayyan is one year!!!
Si Comel Rayyan!!

Best nyer party ni, staff² Marry Brown tu sgt lah sporting. Siap buat game lagi. Memula game tuk ibu²... Game utk mengetahui kepadatan dan kemampatan 'bonts' para ibu.. 
Aku masuk tak game ni?? Owhhh... Harus lah bontots aku mantops kann... tapi aku tak nak lah mensia-siakan kemantopan yang ada. Biarlah begini... Wakkakakakaa.. ayat nak mengelak!! Masa ni aku baru tengah suap makan... tangan dok belemuih.. macam mana nak join.. (cover-cover)
Tapi bila aku tgk gambar ni, mcm syok ler pulak.. rugi aku tak join.. kalo dak, belum tentu aku menang! hahahhaha...

game kedua utk anak².. eh eh ke ini game first eh? lupe dah...
tu laa.. update lambat lagik...
Ok, game ni utk anak².. same gak.. tiup belon... Aku tahu, anak² mana reti tiup belon... Jadi aku tak la pegi tengok depa, aku suh papa dia yang tengok sekalian amik gambo. Sebab kalo aku p tengok, harus la nak mencengeng jer kan.. sebab dah tak reti... Baik aku takde, dari ade... hehehhe... Tapi aku jenguk² gak dari belakang...
Sia-sia jer ko dik baju merah dok bagi tunjuk ajar segala, anak akak tu mane reti tiup belon!
hah! siap tolong tiupkan lagi tu hah!! pon tak buleh² jugakk!! Adik sempoi.. tengok jer lah.... buat nyer tidak! hahahaha!!
kekekkeke.. bila tengok kesian lah pulak anak² aku ni...
Ok dah ade pemenang!! anak² aku? hehehhe.. kesian.. belon tak  tertiup pon... Ibu nyer korang tengok tu, siap jenguk lagi kot belakang.. nak tengok anak dia.. Teruk betul ibu kamu ni kan??
Pastu lepas dah ade pemenang, si kakak pon datang lah kat ibu dengan muka sebet..sebet... "kakak tak pandai tiup belon... kakak kalah... kakak tak menang..."
hehehe.. lawak la anak aku... mcm ni lah aku dulu agak nyer kan?? (bukan agak, MEMANG yer pon!!) hahahaha...
Aku pon pujuk² laaa... suh dia main dengan gift yang dapat tu...
Eh.. adik mana??

Hah.. adik kat masih di tempat game. Ade game yang seterusnya utk kanak². Belon ditiup dalam perbagai warna, pastu drg akan sebut belon tu warna ape, warna ape, then budak² ni akan lari kat warna tu... So, berlari lah mereka.. Si budak baju belang tu, dok cegat kat situ tak gerak².. sebab dia tak faham ape².. then tengok jer lah org main... hahahahaa!!
Sempoi nyer anak aku ni, dia sikit tak heran kat orang. Yang penting dia dapat tengok.. tak dapat main pon takpe.. Anak sape lah ni kan?? tiru sape lak ni?? Apak nyer ke?? ehh.. tak jugak.. Apak nyer kan femaluuu...
Ini lah budak tu... sempoi n sporting mcm Ibu dia.. hahahhaha!
uhh.. kalo dah rupe mcm gini, bukan mcm ibu lah.. Macam papa nyer... heheeh!
Ok game terakhir utk para bapak²!
Tiup belon sampai pecah yer.. heheh...
Lucky ai yang sporting on that day! Cayalah Yang!!
ILEBIYUUU!!!
Tiup yang! tiup!!! Sampai kembung2 pipi... hehhehe

Puan ZeZe kenapa belon Laling mu kocikkk jer hah!!
Tengok belon Lucky mak.. besauuuu!!
hahahhahaha!! Go Yang Go!!
Eh.. eh.. budak kecik ni, tgk papa dia tiup belon, dia pon kalut nak tiup gak. Yang  tadi takmo tiup... heeh.. ape raaa adek!!
Papa dah besar giler belon tu!! napa tak pecah² lagi??
Aku plak yang jerit bagi cadangan suh dia picit belon tu ngan kuku tangan... POOOMMMM!!! opocot mak kau meletopp!!!
Papa menang!! Yeayyyy!!!
Ibu gamit ape??
OOooO... adiah papa dapat.. tu dalam beg plastik tu...

OK, time tu back... Thank ZeZe.. sangat best party ko!!
Len kali buat lagi ehh.. tetiap tahun tau!! Ahakss!!

Nak amik gambo jer mesti payah nak dapat shoot yang elok...
ade je lah yang tak kena.. Tu Rayyan dah mengamuk.. mengantuk, penat.. sume lah tu...
Aiyooo!! ngape ibu senyum jadi lagu tu... adoiii...
amik lainnn!!!
Hah!! ok dahh.. Thanks to Laling kamo ZeZe!! hehehhe...
OK rayyan, Auntie LaLa balik dulu ehh...
be a good boy!!! Muaaahh!! muahhh!!!
Ini lah gift yang budak2 tu dapat dari Birthday rayyan... Ben10 tu tuk boy, princess tu tuk girl... Jajan tu sume tuk mak pak n anak²... Jenuh nak perabih..


Anyway... Thanks a lot Zeila sebab jemput we olss...
Tapi sori, tak leh nak lepak lelama.. ade hal lain laa...
:"HAPPY 1st BIRTHDAY RAYYAN AZ ZIQRY':

Comments

Unknown said…
Thanks for coming ila..insyallah pjg umur tunggu bday rayyan kat Hard Rock Cafe Penang:)

Popular Posts