::ENTRY DONUT YANG TAK KELAKAR::

Berjaman tok kaduk tumbuh tanduk kan nak tunggu entry 'DONUT' aku ni?
Sangat lah femalas al unta fadang fasir aku nak menaip...
Agak nyer penyakit *M* aku dah menular ni...
tapi aku rajin dok depan pc, depan lappy...
Tapi ape yang aku buat, hanya lah klik n scroll... klik n scroll...
nak type2 pon takde nak susah mana, sebab aku jarang delete history kt dalam pc aku ni... klik² jer.. jumpa.. klik² lagi.. kluar.. baca... scroll sampai bawah... tak suka, klik butang X!!

WEeeeyYYY LaHHHH!!!
APE AKU MERABAN TOK NENEK NEHHHH!!!!

ini lah rupa paras tepung yang telah diuli sebelom ianya menaik....
Al Kisah tepung ini... 
Sebelum diuli cek lala membaca resepi...
Resepi dibaca dari buku Saji...
Konon berlagak diri mcm dah reti...
sekali semua bahan digaul sekali....
Tapi kesedaran terasa setelah menyedari...
Satu benda yang dah terlajak uli....
Cek lala tengok balik kat resepi...
Mauripan kena bancuh dulu WEYYY!!!!

huhuuh...
Cek lala uli tepung dengan rasa susah hati...
Takut tepung donut dia tak naik nanti...
Dalam dok takut tu, tangan tak benti dok uli...
Sebab dah taktahu nak buat apa lagi...
Lepas uli tepung, cek lala biaq tepung naik sendiri...
masa ni dalam kepala dok takut tepung tak naik naik...
dok jenguk ke tepung naik ke dak 5 menet skali...
Susah sungguh rasa dihati...

Sejam selepas itu, hati cek lala gumbira ria...
Tepung donut nya naik menggila...
waaaHHH!!! mcm tak sabar nak menggorengnya...
nak tengok mcm mana rupa dia...

wakakkakakkakakakka!!!

Ini lah rupa paras donut versi Cek Lala...
memang bulatnya bermacam-macam bentuk...
sebab apa jadi lagu tu?
ampa jgn tanya aku.. aku tatau nak jawab apa...
itu tak penting.. yang penting isi dalam nyaa....
Luaran agak mengeras... kenapa?
pon tatau nak jawab apa...
Tapi isi dalam... MANTOPPPP!!!!
Ape yang penting... tetap rasa DONUT yerr... bukan rasa PENUT!!

Sekiannnn....(sound like suara latar katon 'Word World')

Comments

KIDbrush® said…
SiS LaLa haku pnh gak terai buat. Haku + resepi sendiri hehe

+ keju dalam donut
+ cekelat boh kat ataih
+ resin ke raisin haku x tau nak eja. pon haku boh dalam.

sedapppppppp!!!!!!!!!!!!!!!!
ceklala said…
budak berus.. betul ke sedap nehhh?? satgi aku try jd rasa tahaper kang.. cena??

Popular Posts