::HASIL KURSUS BLOG::

Aku aritu ni, TERPAKSA pegi Kursus Pembinaan Blog tu...
Bukan sajer... bukan jugak suker2 tau! (padahal memang suker pon! pon!)
Tapi aku pegi kursus sebab nak memenuhi syarat utk dapatkan mata CPD...
Kalo CPD aku tak cukup syarat.. 
Aku tak dapat anjakan gaji..
Kalo gaji aku tak berganjak, korang nak tolong topup gaji aku ke???
hehheehe....

HAA???
Apa tu CPD???
Iskk.. kejap.. kejap... Nak selongkar Makcik gugel...

Makcik gugel tak membantu la pulokkkk...

Tapi aku rasa, orang keje kerajaan tau ler ape tu CPD ni...

Ok dah.. dah.. tak yah nak buat muka pelik2...

Meh tgk muka vogeh aku yg di snap pakai webcam..

Ini yg aku amik dari fesbuk...
Ade lagi 5,6 keping kekdah nyer...
Tapi aku save kat desktop pc yg aku pakai masa kursus tu...
Bila dah last kursus, aku pegi delete folder tu... tak save kat pendrive pon.. hehehhe.. CERDIK kan??

Tapi aku bukan nak citer pasal muka webcam aku ni...
Aku nak citer pasal hasil dari kursus tu...
Walaupun aku dah bertahun dalam dunia blog,
Banyak jugak ilmu yang aku tak tahu, dan aku dapat tahu...
Tapi....
Ramai yg ada dlm tempat kursus tu tahu aku ade blog.. (",)
Even cikgu yg mengajar tu pon.. hehehhe...
Aterrr.. USM kan...

Walaupun aku dah ade blog.. tapi aku create jugak blog baru dalam akaun yg sama...
Blog untuk Anak-Anak Cek LaLa


Rajin2.. jengah laa ehh.. jadi la folower...

Bila dah ramai yg tahu aku ade blog.. dan TERROR [sangatlahhh...] dalam blog, makanya.. nama aku sering lah disebut-sebut dalam kelas tuu.. "cek lala.. itu..." "Cek Lala.. ini.."
Tapi, watpe kita nak kedekut ilmu kan??
Bagi lah ape yang kita tahu...

Eh, tapi kan.. Ramai jugak peserta kursus tu yg terror dengan cepat buat blog ni tau!!
Kagum akuuuu....
Walaupun, rata-rata nya... makcik-makcik... pakcik-pakcik...

Tapi kan.. ade plak aku terperasan chat kat shoutmix tu...

Aku rasa... aku tahu sape kah gerangan si ARIF ni...
Mamat ni dulu penah buat blog.. tapi skang blog dia terbengkalai.. hehehe...
Pesanan percuma buat Arif...

"Buat blog skang dah tak susah.. kalo tak fhm bahasa inggeris, dah boleh translet ke bahasa melayu. Coding pon tak payah nak tukar2 mcm blogspot yang dulu. Template pon dah boleh amik yg sedia ada dlm blogspot.. Banyak template yang cun dok adooo! Cuma kena rajin menggodek sket laa... Itu jer.."

Percuma jer pesanan ni.. tak yah bayo..
Kalo nak bayo.. sila klik iklan dibawah...
hehhehe!
Peace no war!


Comments

Anonymous said…
hehe! cek lala memang baek hati..:)
jasamu always ku kenang selagi hayat dikandung badan..cewah!
Me said…
CPD = continues professional development
sekian..

Popular Posts