::PENGHIJRAHAN YANG ABADI::

Assalamualaikum...
Sedih untuk diungkapkan...
tapi apakan daya... aku terpaksa...

Mungkin ini entry yang terakhir... Kalau ada pon entry selepas ini..
Mungkin yang telah aku draft dan diset autopublish...

Alhamdulillah... Hijrah aku untuk tahun ini... Aku akan BERSARA dari dunia blog..
Bertahun aku bertapa di sini.. Bermacam cerita aku kongsikan dengan korang...
Terima kasih pada yang masih sudi berjalan-jalan, menegur, menjalinkan ikatan ukhuwah antara kita..
Aku hargai kalian.. semoga kalian sentiasa dirahmati ALLAH... InsyaAllah...

Kalian jangan bersedih yerr... (aku pon dah nanges ni..)
Selepas ini, tiada lagi CEK LALA yang berbicara..
Tapi, aku akan tetap menjenguk kalian di 'rumah' masing-masing...
Membaca cerita kalian, buatkan hari-hari aku diisi dengan keceriaan...
Aku bahagia mengenali kalian...
walaupun hanya di alam maya, tapi kalian lah 'sahabat' yang paling SETIA!!
Kalian teruskanlah berBLOG.. Mencari rezeki sekupang dua.. ceewahhhH!! (eh, betul la kan.. Nuff bagi kita seng seng jer... wakakkakakkakaaa...)

Aku ni kalo feeling-feeling memang pakai ayat jiwang kasik orang nanges... hehehhee...
Tu lah.. dulu cita-cita nak jadi penulis novel, tak kesampaian.. cerita novel aku, sekerat jalan... Ade 2,3 jugak lah manuskrip aku yang tersadai dalam pendrive... Tak tau bila nak publish... Tapi rasanya.. tak lah kot... biarlah menjadi sejarah dan kenangan untuk aku...

Bila dah jadi blogger, cuma bertahan takat 3 tahun jer... pastu dah kena bersara.. tu pon banyak betul dugaan untuk aku sepanjang jadi Blogger ni. Tapi yang paling manis adalah mengenali kalian yang juga bergelar Blogger.. Betul laa... hanya blogger yang memahami hati seorang blogger... hehhehee...

Ok lah.. takde ape yang aku nak bebel kan lagi...
Lagi banyak, aku cakap.. lagi sedih aku dibuat nyer..
Jangan tanya aku, kenapa aku perlu BERSARA dari blogging...
Biarlah rahsia...


ecehhh!! 
tetibe Tok Ti menjelma feel kan aku nyanyi lagu Biarlah Rahasierr...
hehhehe.. selingan tu...

Salam Sayang buat kalian semua...
Semoga kita bertemu di lain masa...
Assalamualaikum....




Comments

shay said…
hai kak... kenapa lak nak berhenti dari berblog nih...?

ada masalah ke?
Anonymous said…
kak ila,

ngape lak tak nak blog dah?.. uhuhu.. nie yg wat sedih nieee..

tidakkk...tidakkk...

:(

nak kata april fool lambat lagi..

:-s


*laila_baika
ieda said…
salam dikk
awat lak nie .. huhu jgn mcm nie ..
pada akak blog nie tmpt kita menghilangkan rasa kebosanan dlm xtvt wajib seharian kita kannn huhuhu
Thanks you for your information

Popular Posts