::TAHNIAH PASUKAN BOLA SEPAK MALAYSIA!!::


hik hik hik hik!!
Kelakar kan biler aku nak citer pasal BOLA... :p
TETIBE!!!

Takde laaa... sebab aku ni kalo Lucky aku tgk bola EPL, memang susah la aku nak join sekaki.. walaupun aku minat gak laa tgk bola.. penah masuk stadium Ipoh SEKALI jer seumur hidup. Masa tu dengan laki aku belom tawen lagi.. tgk Perak lawan saper tah.... tak ingat! Lamaaa sudaaaa!

Tapi malam tadi, [dengan malam yang main kat Stadium Bukit Jalil] aku melakar sejarah!
Melepak depan tv tengok bola dengan Lucky kesayangan... kui kui kui!
Comfirm!!
Yang paling menjerit kuat.. adalah AKU!!!
Yang paling excited bola nak masuk gol... adalah AKU!!!
Yang melompat bila bola masuk gol.. adalah AKU!!!
Yang paling bising dalam umah.. adalah AKU!!
Lucky aku.. suara kluar ala ala jer... hehehhe!
Siap aku kena sound lagi dengan anak dara aku..
"Ibu ni bising laaa! Jerit jerit! Ibu nak jadi LAKI ke tgk bola?"
erkkkk....
Heshhh.. ampa pegi main masak2 laahh! Jgn kaco ibu!
hehehheh!

Itu lah sebab nyer aku tak nak tgk bola sangat.. sebab aku ni OVER!! Kalo bawak ke stadium.. COMFIRM aku join meloncat jugak.. Lepas tu kena jelingan maut dari Lucky aku... hehehe.. itu KALAU laa...
Yang pasti aku meloncat kat umah jer....

OVER aku tau nyahhh!!!
Nak-nak time Indonesia dapat penalti tu... Haduhhh... aku kat rumah dah.."JANGAN LAH GOL! JANGAN LAH GOL!" sekali betul!! TAK GOL!!!
YEEAAAHHOOOOO!O!!!
Menjerit aku nyahhhhhhhhh!!!!
Memang SUPERB laaa penjaga gol si Fahmi yang muka ala ala retis Korea tu kennn... Cute taw!!!
Dah la dok kena laser jer muka dia.. tapi sikit dia tak heran... Yer laa.. mane tak.. mata dia kan sepet! So, pancaran laser tu tak bape nak tembus laa..! Ooppss! terlebih sudaaaa!! hehehhe! Hampunnn...

Ape2 pon... TAHNIAH kepada pasukan Malaysia!!
Memang aku TABIK la dengan pemain-pemain yang baru ni.. Masih muda belia dorang ni kan? Patut la masa main kat Stadium Bukit Jalil ari tu, jenuh aku nak telek muka memasing.. sebab tak bape nak kenal. Yer laa! Aku ni memang la tak bape nak cam semua muka-muka pemain bola sepak Malaysia ni.. Tapi at least ade la sorang dua yang aku tau nama... Bila aku tanya Hubby, baru dia bagitau, tu semua pemain baru... OOooo.. Gitu!! Tapi bagus laaa... Sebab umur muda-muda ni, semangat masih kuat! Stamina pon banyak lagi.. Elok laa.. memang patut pon Rajagobal bawak pemain-pemain muda ni...
Ceewahhhhh!!! Poyo poyo jer aku kan..! Hahahhahahha!!

Ok lahh!! Yang pasti...


ESOK COTIIIIIIIIIIII!!!
YEABEDABEDUUU!!!!



Comments

ieda said…
hai dear .. singgah sini pulak .. heheh nak copy .. copy lahh dikk .. x kesah punn :)

selamat tahun baru dear :)

Popular Posts