::STATS::

Aku rasa, ramai yang dah tahu fungsi stats yang dah sedia ada kat blog masing2 tu kan?
Alaahhhh... lebih kurang macam analitik yang kat Nuffnang tu laa...
Nak terang lebih-lebih aku tak arif bin pakar...
Aku pon jarang nak klik ke situ... Sebab tak banyak perubahan pon pada statistik pengunjung blog aku.. 
tapi yang aku suka, sebab lately banyak referring site dari search Google... maknanya, org dok search2 kat gugel tu, 'TERKELIK' la kat blog aku.. gituuuu...
Alaaahh.. tak ade ape yang nak aku banggakan dgn blog picisan yang hirisan ni...

Walau ape pon.. Aku tetap nak ucap very the TERIMA KASIH pada
Disebabkan blog gedemok kalian yang femes dgn keribelan, blog aku diterjah dari sana...
Tocehhh!! tocehhhh!!
SAYAM SANGAT BANYAK UTK KAMU DUORANG!!

Ini plak browser yang digunakan oleh pengunjung2 blog hamba...
banyak nyer dari Browser Firefox!! YES! i likeee!!
tapi aku lagi DOUBLE LIKE kalo menggunakan Google Chrome!!
Sebab.. sangat melaju u olsss!! Belum ramai pengguna kan.. harus lah melaju-laju...
Dulu aku memang pengguna Mozilla Firefox yang tegar...
tapi sekarang tidak lagi.. sebab itu serigala suke lah sangat mau menaiktarafkan diri beliau! Ai tak syukerrr tau! Lalu saya merubahkan cinta saya kepada Google Chrome... Dan saya SANGAT JATUH CINTA!
Agak sangap kalo sesape yang browse blog aku guna IE, harus lah melangut panjang menunggu loading yang bapak gajah lamaaa! kesiannnn...

 Kesimpulannya... setiap hari, pagesview blog aku tidak lah sampai beriban-riban...
Setakat ni, hanya ratusan sajork...
Ade hajat ke nak UP lagi??
Tak lah kot.. aku ni tak rajin nak blogwalking.. SERIUS! Sangat tak rajin u olss...
Honestly, aku hanya akan pegi ke blog fav aku yang hari2 update...
Blog saper yang jadi fav aku??
Biarlah rahsia... 
Walaupun aku selalu masuk blog depa-depa tu, tapi aku jarangggggggggggggggg letak jejak... Kenapa?? Sebab aku tak rajin... tapi kamu orang patut bersyukur dehh... sebab aku sudah kasik UP trafik kamu orang tau!!!

Ok.. Ok...
Sekian sahaja bebelan seorang Cek Lala yang keseorangan ditengah malam di rumah yang terang benderang dgn lampu luar dan dalam bersama tv yang terpasang kuat!!! hmmpppp... *sempuittt*

Dgn kata lain...
AKU TAKUT WEYYY DOK SENSORANG KAT UMAH NEHH!! MANA LAKI AKU TAK BALIK LAGIIII!!! *nanges*
T________T




Comments

wahh ila....aku langsung tak pernah korek itu status....lagi teruk kekekkek

Popular Posts