::PINKY DICKY DOT DOT DOT::

Aku bershawl hari ni...
polka dot lagi taw!
Pinky pinky ni dah menjadi kesukaan plak skang ni...
Takpe, biar tua pada angka.. tapi tidak pada tuan nya.. (",) hehehahaaha!! 

Ini kali kedua aku bershawl dtg keje.... Sebab ade sikit rajin hari ni...
Kalo selalu tu, tudung kebiasaan yg mudah disarung, tudung Ariani walupun bukan dari jenama Ariani...
Tudung murahan yang terdapat di Pasar Kemboja, Parit Buntar... dua helai RM15!!
Tapi sedap dipakai, elok terletak...

Meh closed up sket!!!



Gambar cuma edit bagi cerah sket jer... 
Al maklum lah.. camera henfon cap hayam.. lighting tu tak bape nak terhangggg!!!

Lawa doppp???
Tulungg laa kata lawa....
Tapi bukan aku daaa...
Tudung dot dot aku tuuu...
Sebab nak tau harga nyer bape??
RM2 hengget jerr!!

TAK PERCAYA???

Percaya lah... 





Sebab aku beli kat
  BUNDLE!!!



Comments

ieda said…
cantik2 dikkk .. shwal dan tuannyer tuu cantik .. kalau kena org yg x der idong susah sikit nak cakap cantik !! hehehhhehe
ceklala said…
@ieda:>
Hehehhhehe... Kalo takde idong tu kak, sohih makan belacan byk la tu... :p
Anyway.. tengkiyuuu kak ieda... Bergaya dgn tudung yg morahh jer! hehe!

Popular Posts