::TELUK SENANGIN DAY 3::

Hari terakhir di Teluk Senangin. Pukul 9 pagi, FIL aku dah ketuk2 sume pintu bilik anak menantu dia suh bangun! hahahahha!! Udah ler yang lelaki2 tu pukul 5 pagi baru masuk bilik. Pukul 9 dah kena kejut bangun.. kesiannn....

Brekpes nasi lemak bungkus sama roti canai... Nasib baik lah baju2, barang2 sume aku dah pack malam tadi. Idak ler pepagi nak kelam kabut.


Lepas bekpes, sume dah bangun.. FIL aku beria-ia ajak kitaorg sume bergambar kenangan. 




Habis bergambar ape sume, lebih kurang jam 11 kami pon sume gerak kluar dari chalet.
Oh! keta Lucky aku semalam yang berasap-asap tu katanya sebab aircond. Tak tahu lah ape punca, aku malas nak amik tau! Jadinya, tgh hari tu kepanasan lah kami anak beranak dlm keta takde aircond! SEDIH!

menderu-deru angin masuk dalam lobam idum aku!!! 


 Walaupun berpeluh, anak2 aku TETAP lena sampai ternganga..
Aku melayan novel selagi tak abis! huhu!

Lebih kurang jam 1 kami sampai ke Ipoh. Singgah makan dulu kat restoran ape tah tepi stadium Ipoh tu. Pastu baru balik ke rumah mertua ku.
Ok habis citer percutian ringkas kami utk tahun ni....
Akhir skali, aku saji kan kalian dengan wajah2 vougeh aku diwaktu nak balik...
Muahahhahahha!!!
 


* Lalalalalalalalalalalalalaaaa.....




Comments

Popular Posts