::RIMAS::

E.L in the house Yaw'llllll!!!!

Takde perkara berwajib...
Yang pasti aku RIMAS!!
Segala-galanya.....

Kat rumah aku rimas tgk situasi rumah ni!
Dari dapur sampai ke bilik air, sampai ke bilik, sampai ke ruang tamu,
SEMUA-SEMUA LAH!!!
Tapi nak buat cemane, nama pon menyewa...
Nak beli, utang keliling pinggang dok banyak lagi!!!
Kenalah akur... APA PON TAK BOLEH!!!

Pagi tadi setelah sekian lama berjaya tidak mengkencin tilam, hari ni si Muhammad parang tumpul kecundang jua... Bagus laa.. elok la pon, boleh ibu basuh cadar yang dah sebulan agak nyer tak berganti.. Muahahhahaa!!

Tapi masih belum basuh, berkira-kira nak hantar p dobi mcm Makcik sorang tu. tapi macam malas nak kluar... Duduk lah kome situ dlm mesin basuh tu dendiam. Ampaian belum ade yang free.. Penuh dengan baju-baju setengah minggu PUNYA!!

Dalam bilik tengah???
Tak usah dicakap... bape minggu punya stok pon aku tatau! ketinggian dah hampir mencecah almari baju. Sebab tu aku boleh memang contest "yang berkaitan" dua kali berturut-turut! Muahahhahaha!!! Boleh tengok sini dan sini... huhu!

Dalam bilik stor belakang dah penuh dengan mainan bebudak ni ditambah pulak lagi dengan barang2 Tok Lucky aku... plus lagi dengan pinggan mangkok aku yang tak tahu biler tahun nak pakai.
SEMAK!!! RIMAS!!!
Aku tak tahu nak tuju tang mana nak bagi kemas elok2..

Ruang tamu, pon masih membuatkan aku RIMAS...
Asal aku kemas jer, kang balik 2 org pembuat onar, udah tak rope rumah dah jadi nya...
LETIH aku!!!
Ni dorang pegi skolah, ok lah sikit.. walaupun aku baru kemas2. Jap lagi nak menyapu n mop skali.
TAPI!!!!!!! MASIH TAK PUAS HATI!!!
Tak puas hati sebab silling bocor sudah! kalo time hujan melebat, udah kayak aku berbumbung kan atap nipah jer dah. Merata tadah air hujan dlm besen!!
Panggil tuan rumah suruh tgk. Memang la dia mari.. tapi mari time kami takdak kat umah. Dah la tak nak telifon dulu. Pastu bila aku cakap lagi skali, dia kata dah mai, tapi kami takdak. Aterrrrr???
Udah nak dtg tak bagitahu.. nak salahkan sapa??
Aku nak cakap lebih2 kang, udah ler tuan rumah tu pokcik, baya-baya bapak aku, org melayu kita ni. Tak sampai  hati pulak nak bercakap banyak.
Ni cuaca tgh panas elok ni, alhamdulillah laaa...
Cer mari hujan esok ni.. aduhaiiiiiii!!! BenCInta!!!!

Tenet ni pon aku rimas jugak!!
kalo aku bawak p opis, melaju tak ingat dunia kamu!
Kat umah, mengalahkan siput vavi vodo!

Ni aku rimas ni....
Badan lekit!!!
Tak mandi lagi! HAHAHHAHAHA!!!

Jap lagi lah mandi, nak setel rumah dulu... dah pukul 10 dah!!!
ADOIIIIIIIIIII!!!
Cepat nya masa berlalu..................



Comments

Popular Posts