::PANAS OH...::

Skang ni kan sedang musim kepanasan yang melampau...
Kalau kat dalam umah tu, pemakaian aku pon memang dah takde tertutup litup dah...

Kalo tak bersinglet, berhot pants, ataupun berkemban jer lah kekdah nyer...
*sila imejin yang molek-molek ajer yer!*

Sampai satu tahap, aku terpaksa meminjam boxer tok lucky..
Sebab hot pants aku dah abis!
...bukan gambar sebenar...

Kalau panas yang melampau, aku tak suka pakai yg ketat2..
Lebih selesa yang longgar-longgar dan nipis-nipis..
untuk senang peluh mengalir...
kaedah nyer....

eh?
wajar ke aku bercerita apa yang aku pakai kat umah??
Ade gambar???
Ok takde....
So, hanyalah imejin kamu orang aja.... Bukan salah aku yer!

Nak imejin jugak??
baik....
Sila lah bayangkan...

bila saya memakai baju nipis dan longgar...
sluar boxer tok lucky yang kotak2...

maka tershembul lah kluar isi paha yang berketak-ketak bagai dikapak-kapak..
*uhh! Hudoh!*
Terintai-intai spare tayar michelin yang lembik2 tp penuh angin from top to toe...
*uhh! Ngeri!*

Dah dpt bayangkan??

Ok STOP!!!

dah p blog org lain plak....



Comments

Popular Posts