::TELUK SENANGIN DAY 1 (NIGHT):::

  Malam, lepas maghrib acara barbeque segala jenis makanan laut yang boleh buat kolestrol naik mencanak-canak...
Ada udang, sotong, ikan kembung, ikan pari, ketam, kerang...
 perghhhhhh!!!....
Aku tukang makan jer....




  

 

 Aku meratah jer sume lauk pauk tu...
Ade jugak lah yang makan nasi dan nasi kerabu.. dan lebihan lauk petang tu..
Eh! Kat chalet tu ade disediakan dapur tau! kalau nak masak pon boleh. Sume barang2 ade. Kita cuma bawak bahan2 nak masak jer. Tapi dah kata pon nak bercuti kan.. Nak masak ape nyer lagi?



Lepas makan, anak2 aku pon tetibe nak tunjuk bakat rajin belajar.. Suruh aku ajar membaca kat bawah pondok tu. Ok.. 10 minit jer laku... lepas tu lebuh tah ke mana hala...

Aku masuk bilik, layan Konsert AF yang dah nak ujung2... Janji dapat tgk Hazama! Yeahhh!
Lepas tu aku start bukak novel dah... "Terlanjur Mencintaimu"
Itu lah baru dikatakan bercuti.... Yer Dak?

Dalam pukul 11 lebih macam tu, para lelaki plus ayahanda mertua ku bergether-gether pegi memancing. Bukan nyer jauh pon. Kat tepi pantai depan tu jer.. heheh.. Beria deme ni mcm jauh narrr nak mancing nyer... Tapi tujuan UTAMA tempat pilihan bercuti ni pon sebab nak MEMANCING jer lah....

Aku pon kluar lah kejap tengok2 time depa dok sebok2 pasang alat mancing depa tu...

Pastu aku layan novel kat depan bilik tu sambil sembang2 dgn ipar duai...

Pukul bape tah, aku hambat anak2 masuk tido...

Comments

Popular Posts