::JUVANA::


Starting 25 April yang lepas...
Tapi TERlepas nak tgk.. Korek2 kat YouTube.. Ader...

YEayyyy!!!

Boleh tgk!!!

Semalam siang dah teringat nak tgk....
Tapi malam tadi TERlepas jugak...
Sebab semalam aku Qado tido pukul 8.30...
Pukul 10 aku bangun iron baju...

Tapi episod semalam belum lagi upload YouTube... :-(

Cerita....

ADALAH TERBAIK!!!!!

Aku suka 'Daim'!!!
Sebelum-sebelum tu lagi aku dah suka dia....
Masa dia berlakon drama 'Merah Putih'.. aku dah mula minat dia...
Credit Dari SINI
hehheheh....
Daim adalah watak beliau dalam Juvana...
Orang nyer adalah...
Zahiril Adzim
"Love His Lalat Shit!!"
yewwww!
Aku dah Folow FB...
Aku dah Folow Twitter...
Aku dah Folow Blog....

Oh Goshhhh!!!
Mungkin dia punya Lalat Shit tu yg suwitttttttttt!!!

Sudah bertunang olredi....
Dengan pengcara WHI... Shera Ayob
Sweet giler!!!

Baca Blog dia pon blh aku senyum2...
Memang ade bakat dalam penulisan lah dia ni...
SUKAAAAAA!!!

Harap2 next week aku tak lupa lagi untuk tonton JUVANA....

SENJAKALA???

Balik kang nak tengok!!!!

huhuhu!!!




Comments

JUVANA memang best...

harus ikut drama ni sampai habis
ceklala said…
@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdA:
Harus tau dik!!! kena set alarm utk next week... hehhe!

Popular Posts