::SENARAI PERMINTAAN::

Baca sebagai WISHLIST!

Sejak-sejak berkecimpung dalam dunia pembikinan Kek Karemel ni kan.. *walaupun buat kek lain aku masih kedaung* aku dah mcm2 simpan angan2 wish list *walaupun tak tahu akan tertunai kah atau tidak*.
Macam aku citer kat entry sebelum ni, Kek Karemel ni aku letak kat Cafe Staff di USM ni. Tapi kalau ada yang tak puas makan sepotong, ade jugak yang order sebijik terus. Dan Alhamdulillah... setakat ni, rezeki mencuruah-curah. Tak mahal pon, sebijik kek aku jual RM25. Macam2 perisa ada.. Strawberry, Pandan, Copucino, coklat, pappermint. Kalo nak campur2 pon boleh. Lagi sedap tau!

Ok, berbalik pada wishlist aku... Memang 2 bendaalah ni aku dah angan-angankan sejak dulu lagi... Cuma belum tercapai. Suara.. dah suarakan pada Tok Lucky.. tapi macam biasalah. DIAM SERIBU BAHASA adalah amalan kita...

Wishlist pertama:
Shantekkk takkkk????
Shomelll takkkkk????

SANGAT KAN!!!!
Suke tauuu!!!

Memang teringin sangat-sangat aku nak membeli nyer... Kalo tak dapat yang sebijik sebijot mcm ni, ala-ala mcm ni pon jadi lah... Sebab skang ni aku memang dok pakai mixer cap pinjam (mak aku punya). Setelah mixer kesayangan menjahanam! Tapi yang cap pinjam tu pun bukan pakai stand, pakai tangan jugak. Sebab mixer tu memang beli tanpa stand. Bila aku nak beli yang sendiri punya???
Tak lain tak bukan.. TETAP NAK TUNGGU WISHLIST DI ATAS!!!!
boleh?

Wishlist kedua:

Hah! tengok!!!
Tak hagak-hagak kan aku punya wishlist!

Ini aku memang taram dari dulu lagi... tah kenapa aku rasa sangat TERBEKENAN dangan menatang ni. Cap Singer lah pulak tu.. AKu dah tengok regenyer... boleh tahan mahal... Tapi singer boleh bayar ansuran kan??  Hurmmm.. Hutang yang hado pon tak berlembak-lambak lagi... lagi mau tambah utang?? Meleleh lagi air liur aku....
Skang ni memang aku bergantung harap lah pada oven hadiah kawen yang satu tu... Memang itu saja lah yang aku ada. Harap-harap dia akan bertahan lebih lama... Sayang betul aku kat dia!! 
Minggu lepas aku balik kampung, ade pinjam oven adik aku... hehhe.. dengan alasan, oven aku kecik, oven dia besar sket. Boleh buat 2 kek skali masuk. hehe!

Akhir kata....

ADA SAPA-SAPA NAK SPONSER AKU???
^_^


Comments

Anonymous said…
aku pun dah lama terbekenan hak yg atas tu..harap2 boleh jadi hadiah kawin nanti..eh!

Popular Posts