::PASAR KEMBOJA YANG FEMES::


Kepada adik Usagi yang baik hati...
terima kasih kerana bertanya....
Akak dah  masuk blog awak. tapi takde tempat nak jerit2.. jadi akak ambil keputusan nak hebah kan kat sini jer.. Harap awak dpt baca...

Ok... 
Nak ke pasar kemboja tu, kalo kluar dari exit tol Kamunting, simpang trafic light, amik kiri. Then terusssss jer.. sampai jumpa Bagan Serai ape sume tu... Terus lagi....
Bila sampai simpang trafic light nak ke Pekan Parit Buntar, awak jangan masuk ke Pekan tu. Awak terus jer, sampai jumpa sign board "KAMPUNG KEDAH".
Lepas sign board tu akan ade simpang 4 trafic light. Amik kanan. Dan terus jer, sampai jumpa ade keta banyak2 parking tepi jalan. Hah.. dah sampai ke Pasar Kemboja. 
Tapi ingat.. pasar tu bukak JUMAAT & ISNIN jer tau.. hari lain takde... Kalau dtg hari lain, kawasan situ lengang.... JUMAAT DAN ISNIN tu pon dari pagi sampai tgh hari jer.
Kala agak2 sesat kan... nak tanya orang, tanya jalan nak ke Permatang Tok Mahat. Org akan tunjuk. 

Ok dah faham???
Semoga ia dapat membantu awak yer dik..

Bagusss....
hehehhehe.....

Aku peratikan, sejak aku buat entry pasal Pasar Kemboja ni, memang banyak lah keywords yang masuk blog aku ni, pasal Pasar Kemboja. Trafic naik pon sebab org dok search menatang ni lah.. hehhe.. 
 Ini search keyword dari blogger stats

Ini plak dari nuffnang...

Mekasih yer korang-korang sume...
Walaupun ringgit malaysia aku dalam nuffnang ni tak sampai pon seratus...
tapi aku SUKA GILA bila org masuk blog aku.. hehehhe...
Alah... aku nak harap ape lebih2 pon.. Adku sendiri jarang2 update blog.. jarang2 nak blogwalking.. kalo blogwalking pon, jarang nak tinggal komen... Aterrrr... lagi nak harap org mari berpusu-pusu ke blog ko????
 USAH LER BERMIMPI....


Comments

Popular Posts