::AKU DIKALA BORING::


Kan ke aku penah bitau dulu..
kalo aku takde keje.. kalo aku boring tahap naga sakti... tension
inilah keje aku...
Tapi.. korunk jgn lah terpedaya... takbole
ini gambo dah lama.. sebelom posa rasa nyer...
cuma aku baru edit tadi...
HAH!!
tu pown salah satu keje aku kalo aku boring...
EDIT GAMBO!! peace
skang neh haku lagi mantap dr gambo tu!!
sebab aku dah tembun!!!
[ade org ym aku secara private semata-mata nak bitau aku dah tembun!! nangih sangat kijamm!!]

menariitsokeyy!! isorait!!! kamon bebeh fight! fight! fight! menari

aku tak kesah pown kalo bab2 tembun ke, gumuks ke, lebor ke, giant ke, ape2 lah yg sewaktu ngan makna utk kegemukan... wa tatak helann maa!! banyakckp
Al sebab nyerr... en.nurul suami ku itew suka kalo aku gumukss!!
dia kata.. kata dia lah kan.. kalo aku kurus.. tak shantekk!! wahhh! gitu plak!gatai

kalo isteri2 lain mungkin ade yg bz nak kuruskan badan sebab itu yang dimahukan oleh suami masing2... takpelah... teruskan usaha kalian kalau itu yang terbaik utk suami korunk.. kaY!

aku nyerrr dah menten dah niii... huahahaaii!! gatai
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>tembun tang mana tu?? huhuhu! <<

Comments

Popular Posts