::JAMUAN HARI RAYA PPKK::

YEaaaaaaaa!!! Boleh dah pown nak hapedett!!! yeeahhaaa!!
Haku nak cite psl jamuan raya department aku mlm senin lepas...
Bersabo dari semlm lagi taww!!!

Okeh.. jamuan ni we all buat kat foyer Dewan Utama USM ni... kawasan dia sempoi, berbumbung.. Kami wat konsep mkn² ala-ala buffet dinner gittew!
Sib baik buat kat sini.. slalu nyer we all buat kat dataran dewan kuliah tu... Nak dijadikan cite, sepetang ari tu ujan turun dgn maha lebat nyer... kalo wat kat dataran tuh, harus bungkus sgale!! sebab kat dataran takde bumbung!! ahahahaha!!
Well.... We all punya Big Boss ni beser laaa.. kalo ape² function, dia mesti nak yang grandprix punyer!! Tp.. bajet... alahaiiii kedekkk...
huhuuhu!! cane tuh??

Tapi takpe lah.. kami² ni dh beser ngan kereneh bos yang adoo tu... hekot jerk lahh kan!!

Okeh makanan mlm tu simple jer.. tp banyak giloss versi nyer... [tp mcm takde gambo aku hamek yerkk.. ermm]
Ade laksa.. mee kuah ke mee kari tah.. aku tak sure.. [sebb tak sempat nk mkn... ngeee], ade kek.. 2 versi pembuatan.. satu dari SR sponser by.... satu lagi dr kedai kek biasa yg jugak sponser by... ade charkuew tiau... goreng disitu [ittew yg besh!!], sate rusa & ayam, lemang n rendang, macaroni bakar, biskut² raya... haku buat biskut oat tu jerk... huhuhuu!! tak termakan taw!
Balik tu sume pakat² dok menapau lerr.. sebab nyer tak ramai ahli kroni yang hadir...
Mai la nengok gambo neh...
hikkkkss!!

##persiapan petang tu... sempat lagi haku mengetes suara!!##

##Makanan²##
[tp aku tak snap sume larr.. hape lah aku neh!]


##char kuew tiau pembangkit selera!! wahhh gitu!!##



##neh yang haku makan mlm tuh!! ngeee! pastu tak leh dah! perut dh sendat!##

##selesai satu bab! hehehhe.. tp bukan aku sorang kay!! ramai lagik tuh!##


## Pastu aku dikenakan hukuman gantung!
Dorang suh aku nyanyi setelah tekak ku dipenuhi dgn makanan!
alamat suara yg kluar.. nan adoooo jerk laaa!!
huhuhuu!##

Pastu acara beradu suara ngan luckt draw pon bersilih ganti ngan makan-makan...
Tapi aku malas tahap Gaban Z potong dua nak hamek gambo! hehehhe...
walopon mlm tu aku 'bujangan' tp aku mcm tak besh jer isi pewot n hepi² sensorang...
memang leh bawak family.. tp mlm tu en. nurul kesihatan nyer tak bape memberansangkan..
jadi dia pon mls nak join da party...
so, aku kena tinggalkan putera n puteri ku dirumah bersama papa nyerr..

seterusnya acara berposing kunun² cun!


##Acara bagi duit raya tuk kekanak... tp anak2 ku tak dtg, maka nyer tak dapek ler..##

##CEK LALA DA HOTZ!!!##
ahak! ahak! ahak!

Function abis 10 menet seblm kul 11... kira okey lah tu ehh...
Haku mencik! sbb aku tak penah lucky tuk dpt kan lucky draw tuh!!
Then, acara menapau pon bermula... banyak gak ahh aku bawak balik... sbb banyak sgt yg tak abis...
tup tap tup tap... kemas² itu ini... kul 12 gak aku sampai ghumah...
Balik ghumah.. 2 orang guard kenit tu tak tido lagik.. elok jer tunggu ibu depan pintu.. huhuuhu...
alahaiiii.. keciannnn anak2 ibu....
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>makan! makan! dan makan!<<

Comments

Popular Posts