::AKU LEBIH BERTERUS-TERANG::

Ekceli... hati aku sakittttttt sgt bila baca blog pompuan ni...
Orang takde erti malu...
Sendiri punya silap.. pastu nak salahkan org...
Ko tuduh aku.. aku tuduh ko...
mcm org GILA kan?
Wat entry kat blog mcm orang baik baik... tapi sebalik nya?
Sendiri letak gambar aksi terlampau dgn suami orang... lps tu bila dah terlepas kan tgn org lain, dah didedahkan oleh orang yang tak bertanggjwb, nak letak lak kesalahan kat bahu org lain!
Ape kes ni??

Helooo sis!! Urusan rumah tangga aku.. adalah urusan dalam selimut aku...
ape yang berlaku pon, biar aku n suami yang uruskan..
Selagi aku dan suami masih tertulis yang SAH di surat nikah, selagi itu kami akan buat ape saja utk rumahtangga kami... Org luar tak perlu masuk campur!!

Benar... suami aku adalah lelaki yang dibolehkan untuk bernikah lagi... dan dia jugak telah dapat keizinan dari aku... Selebihnya.. terpulang pada dia untuk uruskan... Keizinan dari aku dah terlalu cukup utk dia penuhi keinginannya...
Dia nak kawen ngan sapa.. dia nak bernikah ngan sapa.. itu hak dia... Kalo dia rasa dia MAMPU dari segala segi... dia akan buat... Tapi kalo dah kegatalan melebihi dari kemampuan... Mahkamah Syariah lah jawab nyerr...

Aku skang lebih berterus terang.. biar ape pon orang nak kata, janji aku lebih senang dgn cara yang mcm ni...
Aku tak suka jadi hipokrit! Aku tak suka jadi PENIPU!!
Kalo rasa nak jadi ikhlas, tak perlu nak show off everything!!
Hidup biar bersederhana... supaya aku tak lupa dari mana aku datang... dari mana asal usul aku!!
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>Aku nak berbloging dgn tenang tanpa gangguan...<<

Comments

Popular Posts