::TRUE STORY da MONING GLORY::

Ini kisah benar tak ada kaitan dgn yang hidup atau pon si mati...
Kisah yang menjadi tauladan dan pengajaran pada aku...
Sungguh aku rasa aku terlalu yakin dengan setiap ketikan yang dilakukan hingga sampai pada satu tahap, Ohhhh!!! aku dah tersimpang jauh dari landasan sebenar...
Aku fenat!! aku letih!! aku hampir fedup... Tapi...


Sume tu dah berlalu kini, yang tinggal hanya sisa sisa keperitan dan kepenatan...
Akhirnya.. dengan semangat cekal dan tabah [majulah sukan utk negara!!] berjaya jugak aku menggodek BLOG tercinta aku neh dgn jaya nyaa!!!
FUHHHHHHHH!!! perghhhhhhhh!!!
perah otak aku beb!!!
2 ari aku bertungkus lumus, sampai lupa keja opis... semata-mata aku nak pulihkan blog aku nehh!!

Cite asal, aku cuma nak tuko layouts!
tapi tah kenapa aku bengong cam keldai... aku cuma "download full templates" yang aku yakin akan meng'save' sume kazanah aku...
Rupenyer... when aku nak upload layouts yang baru... bila aku nak priview balik.. sgale mak nenek ayat error sume kluar!! sampaikan blogspot sendiri tak dapekk nak selesaikan masalah ralat yang jadi kat blog aku... berpuluh-puluh kali aku buat bnd yg sama... tetap takda jln penyelesaian! tak cukup kat opis.. kat umh pon aku bedal.. pon same gak jawapan nyer!! huuuwaaaaaaaaaa!!!!

Punyer lah aku susah hati.. sbb blog aku dah jadi cam padang jarak padang terkukur... Tu yang aku terpaksa mengkuarentinkan dia untuk langkah yang selamat supaya tidak digelak org² tertentu yg dah sedia get set go jer nak gelakkan aku... mane tak nyer.. aku dilantik sbg cikgu blog dia yg tak bertauliah.. tup tup blog aku sendiri yang jadi haru biru! Nyehhhhh!!

Aku refer kat blog budak ni dgn harapan aku dpt cari jalan penyelesaian... byk website gak aku refer camna nak setelkan problem aku neh... Dan ALHAMDULILLAH...
Aku cuba dgn jayanya.. sbb ini minat aku... kalo satu² bnd yang aku minat, aku akan cuba sedaya upaya utk selesaikan. Aku akan buat sampai aku betul² fedup, baru lah aku tny pada yang lebih arif...
Tapi kali ni, aku masih lagi boleh berbangga dgn diri sendiri!! ngehhhhhh!! kembang jap!!

Akhirnya... ini lah hasil dari godekkan aku yang terlampau!!
Bak kata ayat aku kat kat kak lin...
"BUKAN TAKAT LANGSIR JER TUKO, DARI CAT SAMPAILAH KE PERABOT SUME ORDER YANG BARU!!"
hak! hak! hak!
Yerlaahhh... aku terpaksa mengdelete sume coding, HTML, Javascript, piture, bloglist sume sume lah!! semata-mata aku nak pulihkan blog aku!!
huhuhuhuhuu... sedey banget rasa.. sbb nak kena edit balik sume sume tu...

Tapi takpe.. aku belajar dari kesilapan...
tapi kan.. ibu bukan kali pertama tau aku tuko layouts or tamplates ni.. dh byk kali dh rasa nyer... Dalam blog budak ni pon ade bagi tips cane tak nak ilangkan widgets sgale...[tapi aku bc selepas aku dh wat keje bengong neh! huh!].
Memang tips dia tu, same ngan yg aku buat DULU! DULU okey... Pastu nape NOW ko jd bengong cam keldai Cek LaLa oittt!!!

Takpe lah.. bnd dah jadi kan...
now.. aku kena pelan2 kasik lawa blog aku... hehehhe... [lawa ke??]
Cuma ade satu lagi permasalahan yang tejadi kat pc aku neh.. tatau laa.. kat FF ni ke.. atau pc aku ke.. atau blog aku ke...
hurrmmm... nnt2 len kali aku usaha....

SO, HEPI WEKEN U OLS!!!


---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>LEGA!!<<

Comments

Popular Posts