::AKU KEBIZIAN::

Dari Jehamat lepas... sampai lah membawak-bawak ke minggu nehh...
aku kebizian ala ala kungfu panda! tumbuk gedebushh! gedebekkK!!
Kat humah pown aku tak leh nak cocok "berukben" blur... sebab pe...?
kalo haku cocok.. halamat satu keje hape pown takjadik!!

Al kesah...
Jemahat lepas, ade miting tuk sume bebudak teknikal.. termasuk lah haku neh hah!!
miting yang agak menggemparkan seantero maya tu.. adalah untuk memberitahu yang audit nak dtg minggu neh!! hoohohoho!! gile
Kalo dah audit tuh.. huhuu.... sume bnd perkara nak di buat secara berfail...
nak fail meja lah.. prosedur kerja lah.. SOP lah... pelan tugas harian lah...
Jadik nyer... kami sume technician neh, kena lah buat bnd2 tu sampai pengsan!! AIYORRKKK!! tumbuk gedebussshh skali lagik!!!

Wekend ari tu, aku bertungkus lumus mencurah sgala mak nenek idea ayat tuk di autakan...
Pepagi subuh sepei neh dh kena anto!
Di dalam hati ni tergedik-gedik melompat lompat setan nates durjana suh cocok seketul bnd yang dinamakan "berukben"!!
Memula tuh bertahan lagik.. ceewahhhh... tarik nafas dendalammm... fushhhhH!! lefassss kot bwh!! gelakguling
Tapi pas aku rasa pale otak semenet haku dh mcm nak muntah... haku pown, bagi lah peluang hotak haku releks jap.. cocok lah "berukben" tuh.. tp haku tak hapedet pown.. jenguk2 msjbox... n jenguk2 blog kengkawan yg bz mengopen ous kan diri.tepuktangan. Sonok dorang erkk!! huhuhu!!
Ari ni pown aku tak leh nak hapedet bebanyak.. hapedet luahan perasaan jer...
Jap g nak ke dewan plak... nak tulun² tengok dorang dok prepair jamuan hari raya malam neh!!
HuhuhuHuuh.. bizi nyer mak nyahhH!!
gatai
---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>lalalallallalallalalla!! siul<<

Comments

Popular Posts