::HARI YANG CERAH UTK JIWA YANG SEPI::

Aku telah menjadi sangat baek hati ari ni...
Aku nak hadiahkan sepeluk sebesar seluas pelukan aku tuk sume rakan2 blogger!!
Aku sangat2 sayangkan korunk sume!!
So...
Pada sesape yang telah terperangkap, terjengah [opps! xsengaja masuk blog CekLaLa],
terjenguk atau memang pelawat blog aku yang tak penah jemu masuk...
Tolonggggg lah!! aku merayuuuu..
Amek lah award ni...
Aku hadiah kan tuk korang... dan tampal lah di dinding blog anda...
Tak kesah.. sape pon nak amik.. amik lah.. aku baek ati ari ni..
aku tak nak dengki2 dah ngan sesape...
amik yer...
aku nak type nama2 korang, aku tak lalu.. byk sgt! letih mokcik!!


---------------------------------------------------------------
Nota Bulus kaki!>>AKU.. AKU.. AKU... hurmm.. takde ape lah!<<

Comments

Popular Posts