::JELAJAH DAN SESAK::

Tak pasal2 semalam aku terjebak dalam kancah kesesakan selama hampir setengah jam!!
Perghhhh.. mcm nak terbakar jer aku dok dalam mewwah...


Aku dok syak igt ade eksiden ke haper.. sbb nampak pak polisi sajork.. Tapi bila aku tgk sgala polis trafik bawak motor besau2, keta peronda polis dok lalu.. Satu hala jalan jer yang di biarkan lengang... Aku dh suspektor yg ade sumtin nak lalu kt kawasan situ.. huhuhu...


Mulut haku tak benti2 dok menyumpah nyumpah dalam keta... Kawan aku plak jenuh dok pk ape bnda yg nak lalu...*kes tak tgk biter la neh!*
Keta depan belakang dh berduyun duyun berderet deret... Aku sangat yakin, sume pemandu bersumpah sumpahan seperti aku jua.. kui kui kui...

Tak lama lepas tu, baru lah kwn aku dapat carik jawapan pada persoalan aku... Owhhh.. ghuper nyer.. Team Siri Jelajah Malaysia 2009 nak lalu!!!
Alahhh.. yg org dok kayuh beskal ramai2 tuhhh... Aku ni tak bape nak ikuti perkembangan berita terkini.. tu yg bebal sket!! Huaghhh!!!


So, persoalan aku tadi pon terjawab sudah.. setelah hampir setengah jam yg kalo lagi 10 menet depa tak lalu, memang melengas la ketiak aku dok dlm keta... Tapi sib baik depa lalu sebelum ketiak aku merembess.. huhuhuhu!
Klik! Klik! kLik!!
Aku tembak la beberapa keping gambar... Heshh!! kata blogger picisan kan... *pinjam ayat kak mya jap..*


Hah kau!! Aku kluar dari USM mengambil masa sengah jam nak ke Taman Pekaka yang biasa hanya 5 menet masa perjalanan... HuHUuhU!!
MENYUSAHKAN BETUL!!

Moral of da story; ghajin ghajin la tengok berita yerk anak anak.. huhuhu!!

Comments

Popular Posts