::5th ANNIVERSARY::

3/4/2009
Genap 5 tahun usia pernikahan antara aku dan suami...
Tepat jam 12 (jam asben) dapat sms dari Asben yg tersayang.. *sms yg amat aku nanti2 stiap tahun*

"Selamat Ulangtahun Pekahwinan kita yang ke 5.. Semoga Kekal Hingga Ke Akhir Hayat.."

Senyum mcm tak cukup mulut aku rasa... Tp time tu jam dari hp aku belom lagi bunyi alarm yg aku set date Anniversary tu.. Aku reply kat asben, jam belum kul 12 lagi.. dah tepat nanti baru wish! *boleh gitu?* hhehehehehe...
Dalam masa yg sama gak, tangan kanan dok main sms ngan asben, tangan kiri bubum kan anak²...
hehehhehee.. *Anak² kena tido, kalo tak nanti kaco daun!
Jam aku tepat jer kul 12, aku pon wish la kt asben... sementara nak menaip sms tu pon, jenuh berkuntau dgn anak² aku.. Last² ucapan terlewat 10 menet! huhuuhu!!
Kelako kan?? hurmmm.. itu lah aku...
Tak cukup yg itu...

Aku sms asben suh balik lps kul 1! hahahahha.. teruk! teruk!
Sebab aku nk wat sumtin suprise tuk dia...
Anak2 dh tido, aku pon bangun get ready all thing! termasuk myself ihikhik kuikuikui..

Asben aku balik...
jam 1.30 pagi... kami bermaafan-maafan, meniup lilin, potong kek dan .........................

Hanya TUHAN yang mengerti perasaan kami....
Tiada ungkapan yang bisa mengambarkan betapa ikhlasnya perhubungan ini...

Ibu sayang Ayang sangat²!!
Dan ibu juga tahu...
SAYANG ayg pada ibu tiada taranya!

"WE NEED EACH OTHER!!"

Comments

Popular Posts