::AKU MAIN PAINTBALL!!::

BESTTTT!!!!
TERUJAAAAA!!!
PUASSSSS!!

Itu lah keywords yang aku dok sebut² lepas aku dpt main outdoor game yang sgt aku teringin nak main!! PAINTBAL!
Sebab nyer.. Asben aku dh penah main paintball ni wakil USM tahun lepas.. Then lepas tu aku mcm berkobar-kobar jer nak join the party... Mcm syiokkk sgt tgk asben aku bertopeng, ber'senapang', berpakaian ala ala mcm org nk g perang!! huhuhuu!!
Tapi aku takde lah tunjuk sgt dpn asben yang aku teruja.. Just dengar ape yang dia dok citer n paling hazabbb.. aku lah jugak bibik yg kena basuh kasut n baju bajan dia yg berselut itteww!!
Tp takpe.. tugas kan...

Okeh.. berbalik citer aku main paintball...
Aku main ari ahad 5/4, (semlm laa)...
Baru aku tahu.. mahal rope nyer permainan ni..
Bayangkan.. sekotak peluru tu rege dia RM250!!
itu kat USM ni.. kt luar aku tatau bape rege dia amik...
Kalo setakat sekotak tu ko nak main, katakan lah 2 team.. Alahhh...
kecepeh! kecepehh!! 2,3 tembak kali dahh abisss game... Mana nak ada kepuasan!!!

Game we all semalam dpt byk gak sponser by...
Ade 4 orang, yang berduit telah menyensponser kami!! hehehehe.. *ayatt..*
kami yg main ade 8 team... Satu team ade 5 org!
Setiap kami yg nak main, cuma kena bayar 20 hengget seorang!
yang lelain tu sume sponsered by jerr...
Asal nyer cuma amik 4 kotak peluru..
Pastu bila dgr ckp² dari masharl yang berkenaan..
"4 kotak mana cukup main! Tak Syok!"
Hah.. OK! tambah lagi 2 kotak...

Pastu bila time main semlm, permainan berlansung dgn rancak..
Masharl pon letak peluru mcm beria beno..
Sume org lak mmg enjoy giler main,
Nyendeng2 lah kat big bos nak minta sponser lagi 2 kotak! Nahh kauu!
Tambah lagiiii!! jadi nyer 7 kotak peluru!!
Main lah kau sampai pengsannN!!!

Gambar aku tak bape nak dapat amik sgt...
Asben aku pon kena jadi masharl.. gambar pon aku amik masa dh last game...
Ehh.. jgn tak tau! team aku masuk semi final tau!!
huhuuh...
Memula aku tatau aku geng ngan sape.. pAstu bila tgk geng aku, aku rs mcm..
*alahh... blh ke p..* mana tak nyer..
team aku sume nyer BIG SIZE!! Aku jer separa BIG! ngeh ngeh ngeh!
Lepas satu game, ke satu game...
Dari pakai kasut, sampai kasut aku ternganga jd mulut boya..
dari jd mulut boya, terus lah aku tidak berkasut kekdah nyer!
total sume, aku dpt main 5 game!!
Perghhhh.. mmg puas ati sangat!
Ok.. selesai berceloteh.. jom aku tunjuk beberapa pic tuk korang k!

*Wirawati yg berkaki tidak berkasut!*

*Antara Masharl yang bertugas pd hari kejadian*

*Result-Nama team aku =GREEN DAY*

Ini kalo ade sape² yang nak men paintball, contact la nombor² berkenaan...

psstt...
Laila.. kak ila dah mengglemerkan kan Laila kat sini... xpe kan...? hehheeh! sengihnampakgigi

Comments

Popular Posts