::TING TONG KONG::


Kepala otak aku tgh TING TONG!
Aku lagi sedang beridea BANGANg nak ckp direct!
Boleh dak aku nak ngutuk sket?
Alahhhh... Aku pon tgh TING TONG...
Kalo ko nak amek kesah ke tak nak amek kesah ke...
ITU LU PUNYA PASHALL!!
YeaaarrggHHH!!

Sakit tau pale lutut aku mikirkan apelahh sebenarnya masalah
jiwa raga seorang perempuan ittew!
Walopon ekceli aku tidak la sampai sakit pale betul2 kan...
Sekadar mengandaikan pada korang jerk laa...

Nape eh?
Nape seorang perempuan ittew sgt tega menceritakan tentang kisah cinta dia yg dh lepas ittew?
Seolah-olah spt mengharapkan sesuatu dtg melutut dan menagih dia kembali??
Errkkhhh...
Tp ape yang aku tahu..
Aku sgt yakin dan seyakin yakin nya..
Semua tu dah tak mungkin akan terjadi utk kali ke 2!!
Yeahh.. mungkin itu hanya luahan dia...
Meluahkan saki baki perasaan yang selebihnya hanyalah RASA BERSALAH!!!

Huh!!
Kalo lah orang yg baca sume tu adalah orang yang berada di tempat duduk aku, pasti ada kutukan yang terhambur! ITU PASTI!!
Sebab aku adalah ORANG yang tahu akan SUME KEBENARAN!!
Realiti nya aku tahu...

Heee.. TOLONG LAH!!
Aku jemu tau baca sume ayat-ayat poyo kau tu!!
Aku tahu -dia- pon jemu dah dengar setiap bait ALASAN kau yg sama setiap kali dia -MEMINTA- dari kau!!
Sudah lah okeyy!!
Pada aku 1 jer yg aku pasti...
Selagi kau tak BAYAR ape yang -dia- mintak tu, selagi tu lah hidup kau akan terus diselubungi misteri RASA BERSALAH!
Betul tak?? Betul tak??
Huurrmmm..
BELUM BERSEDIA?? -Ape makna ni wey??-
Kau belum bersedia sebab kau xdak apa yg -dia- mintak tu ke??
Kau belum bersedia nak kena maki hamum dari -dia- ke??
Atau.. Kau belum bersedia nak mandrem kan -dia- lagi dgn ayat-ayat poyores kau tu??
Ehh.. CHOP! CHOP! nt jgn ko ckp plak, yg -dia- tak penah maki hamun kau!! F**k U laaa!!

Ok laa.. ok laaa...
Mungkin aku tak faham la ape yg kau rasakan...
Tapi KAU TETAP DALAM PERASAAN RASA BERSALAH KAN?? KAN?
Bersalah pada AKU!!
pada KELUARGA AKU!!
dan espesically pada -dia-!!

Dan sekarang.. aku tak mau cakap banyak!
Kalo kau rasa, entry aku ni aku tujukan pada kau,
lebih baik la kau bagi jer ape yang -dia- MINTAK dari kau!!
Aku tahu kau tahu apa yg -dia- mahukan..
Aku sendiri tgk semua sms dari -dia- utk kau!!
Dan dari kau utk -dia-! *sms ko poyo la minah! nak termuntah aku!!*
Tapi, kalo ko nak kan BALASAN dari permintaan -dia- tu,
aku rasa itu bukan cara org yang berfikiran rasional, tapi MENTAL!!!
Dan aku yakin, BALASAN yang kau dambakan dari -dia- tak mungkin akan -dia- tunaikan!!
TAK MUNGKIN!!! NEHI NEHI!!

Dah la weyyy!!
Fenat aku taw type panjang2 nak bagi ko faham!
-DIA- Skang tengah SUSAH kau tahu!!!
Waktu kau susah dulu kat mana -DIA-?
Berhabis habisan utk kau!!
Lupa semua TANGGUNGJAWAB -dia-!!
Skang??
-DIA- minta balik apa yang sepatutnya yg -dia- dapat dari kau!!
MILIK -DIA-!!!
Tapi kau kt mana??
Bagai alasan tak munaserawak sungguh!
yang LANSUNGGG tak masuk dek akal org normal mcm aku neh!
HAduhhhh!! FENATTTTTT!!

**pada anak2 yang kurang memahami apa isi kandungan,
harap jgn memaksa ibubapa anda utk meng explain kan yer..
sebb ini adalah masalah rumah yg ada tangga...

Comments

Popular Posts