::YEAYYYYY!!!::

YAYYYYY!!!!
Setelah hampir 3 minggu aku berkampung di makmal orang, today aku dah blh kembali ke makmal aku!!!
Makmal aku dah siap direnovate!!!! YeaYYYY!!!
Dah lama aku peram entry ni...
Sebab nyer aku nak buat skali harung...
Aku ni kan 'rajin' dan 'terlebih rajin' mengupdate blog kan... *Motif?*
Itu lah pasal nyerrr...

Okeh... ni gambar2 masa makmal aku di ubahsuai...
Alahhh.. cuma pasang lantai mozek tu ngan cat.. Tu jerkkk...
Tapi tetap rasa syok... sebab Makmal aku dah cantikkkkkk!!

Ini masa kerja-kerja pasang lantai..
Makmal aku jadi sangat berhabuk dan kotor!!
huhuhhu!!


Ini bilik aku *bilik juruteknik* sebelum buat apa2..

Bilik aku dah pasang lantai...


80% dah siap tu pasang lantai complete

DANNNNNN.....

Ini Bilik aku yg telah di cat!!
Pink OK!!!
aku nak pilih merah.. Bos aku tak kasik!
hahahhahah!!

cantik tak??
Cakap la cantikkkk...
Hermm...
ini baru 90% complete
sebab... barang2 belom di ubah, lantai belom di cuci...
Tu pon aku dah sangat2 teruja!
Tak sabar nak masuk bilik PINKY!
*kak melertzz jgn pitam ok!*
Ahakkkss!


Harap2 akan datang lah aura dejavuuu
bagi semangat aku nak bekerja dalam suasana baru...
InsyaAllah...

Comments

Popular Posts