::ABOUT MY MEWWAH!::

PENGUMUMAN..

Pagi tadi My Mewwah aku tak leh terbang.. Eh!! Tak leh start...
Tatau la pasai apa... start.. start.. terrrttt!!! teerrrttt!!! teerrrrtttt!!!
bunyi nyerr...
Aku tekan² pedal minyak sambil start enjin (sbb penah tgk en.suami buat camtu)..
pon still tak mahu!!
blogger-emoticon.blogspot.com
Kehabisan idea...
Aku panggil super hero aku utk membantu disaat² memerlukan... Memang selalu mcm tu pon..
Super hero aku pon datang dengan penuh gaya dan bersemangat! *tapi belom mandi.. hik hik hik*
dia pon start... dan start lagik... dan start start lagiiiii... terrrttt!!! teerrrttt!!! teerrrrtttt!!! teeeerrrrrrrrrrr.... penghujung nyer!
blogger-emoticon.blogspot.com
NGAPE NIIII??

bukak bonet keta..
check bateri.. OK!
check air tangki.. OK!
huhuhuh.. ape ke hey!!

akhirnya kami pasrah...
super hero dan aku sama² tolak keta ke tepi...
super hero masuk kembali dalam ghumah...
aku pon folo montot super hero.. super hero amik tola masuk bilik air.. aku pon bukak lappy.. luahkan perasaan kat FB.. sesambil mejengah ke 'Dunia Cafe" dan 'kebun'... hehehhe.. (sempat lagi)

bla..bla..bla... p keje bawak 'skyline' en.somi... sampai opis.. p sarap... bla..bla..blaa.. wat keje... blaa.. blaa.. bla...
tetibe..

"i know u want me.. U know i want her.." (itu ringtone msg henpon aku laaa...)
:Myhubby: mengong kete ni.. bley start plak!
huhu.. mesti en.somi balik ghumah ni tgk keta aku.. baik betul dia.. lagi pon keta dia roadtax dah mati. tu yg mcm takut² nak bwk... takut terserempak ngan JPJ... kalo mewwah aku tu rosak mmg mati kutu la kami... then, aku pon reply...
:Ibu: eeee.. enjin sejuk kot pagi td. dia demam.. smlm kena ujan..
memang pon! smlm en.somi bawak keta aku, pastu dia tak parking masuk dlm garaj.. letak jer kat luar pagar.. dah la ujan lebat malam tadi.. haruslah menggegel kesejukan mewwah aku tu.. umo pon dah 10 tahun.. dah kertu kann.. pasrah jer lah!!
|
|
|

Comments

KIDbrush® said…
starter dh uzur hagaknye tuh... sep baek ang kat umah. kotnya balik dari shuping.. aaaa naya kui kui kui
ONE ZABA said…
salah kunci kut tu....
hihi...manje gak mewwah akk tu...demam kne ujan... :)
eynda said…
Savvy yg baru nak masuk 4 tahun tu pun payah nak start pagi2 sekarang...oppss...ngata kat kete sendiri kat sini plak :-p

Popular Posts