::HURMMM.. RINDU NYER!::

blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com

Harap jangan salah faham...
gambar² di atas bukan bertujuan utk dekorasi rumah apatah lagi utk lelongan rumah...
Walopon situasi kat gambar tu adalah dalam rumah aku... eh tak!! rumah yang aku sewa...

Itu keadaan rumah aku dalam beberapa hari ni...
kemas... lapang... dan yang penting skali SUNYI...

blogger-emoticon.blogspot.com huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

rindu betul aku ngan budak dua orang tuuuu!!!
Kalo ikutkan situasi sebenar, rumah aku tak mcm tu rope... TIDAK sama skali!!!
Tapi disebabkan dalam minggu ni budak berdua tu sedang bersenang lenang di kampung... rumah aku pon dh jadi mcm dilanggar garuda jerr.. SENYAP! SEPI! BERSIH! takde tunggang langgang seperti biasa...
Ikutkan panas hati.. memang aku geram jer kalo budak berdua tu buat sepah...
Asal aku kemas jer, tak sempat bape saat.. dah selerak balik...
Budak² tu memang tak suka tgk umah cantik.. bersih.. kemas.. teratur.. itu memang PANTANG dorang!
Kalo boleh dgn rumah² tu dorang nak terbalikkan...

Tapi bila dorang xde ni...
Aku rasa sunyi jerr... *apak nyer ade pon, bukan nak layan aku sgt.. kalo dh dpt main poker kat fb.. bini dok sebelah pon dia tak heran nyer!*
Rasa tak syok plak tgk umah kemas... (boleh gitu?) hehehhe...

Boleh dikatakan setiap hari dorang call aku... tanya aku bila nak p amik... citer dorang kena gigit nyamuk lah.. cakap baju dorang takde lah... macam² benda yang dorang repot kat aku.. selalu nyer anak dara aku tu laa.. si Dina... banyak songeh dan banyak mulut cik kak sorang tu...
Kalo si Darwish call aku mesti tanya.. "ibuu wakpe?" hehehhe.. cute sgt!! tanya aku duk buat ape...
hishhhh.. rindu nyerrrrrr!!!
esok jumaat ptg lps keje harus lah aku zassssssss balik kampung...
Sabtu petang ade tournement bowling plak... balik semata-mata nak amik dorang jer lahh...

blogger-emoticon.blogspot.com

Comments

ONE ZABA said…
tu la...sayang anak tinggal-tinggalkan!!! biarlah rumah selerak pun asalkan riuh.
Unknown said…
uit cek lala..awat aku tgh masih keadaan sepah? heheeh tak mencapai standard kemas pemahaman aku la heeheh
adha said…
anak2 tak de memang ler sunyi, cam aku even anis tdo pun da sunyi.. jhuhhuhuh
ceklala said…
onezaba:: tu la kann.. *insap sekejap*

pnzeze:: Hah!! kemas mcm tu dh cukup baik taw! itu kira standard kekemasan umh aku laa.. kalo umh ko yg versi ala ala inggeris tu lain citer laa beb.. heheheh... muaahh!!

adha:: betul2.. umh aku sbb dh biasa gegak gempita ngn suara aku plus jerit pekik budak2 tu kan.. bila xde, rs lain mcm...

Popular Posts