::AKU JAWAB..::

Aku nak jawab kenapa tetibe status aku kat FB sabtu lepas...
"seharian hari ku disirami air mata.. andai itu takdirNYA... aku PASRAH"

Ade kengkawan yang caring sgt pasal aku.. terharu ai taw!!
u ollss niiii... buat ai terharu tatau nak cakap cane...
and i know...
bila aku dilanda masalah, aku takkan keseorangan...
THANKS A LOT KORANG!!!

Tapikan.. ekceli.. status aku tu sikit pon tak melibatkan sesiapa...
Ianya hanya melibatkan aku seorang...
Aku terlalu emosi...
YA!!
memang aku seorang yang cengeng...
Aku mudah menangis...
Aku mudah mengalirkan air mata...
Tapi air mata aku bukan dikluarkan utk suka-suka *walopon ade org menanges sebab terlalu suka*
Air mata itu untuk menyatakan bahawa aku memang sedang dilanda satu perasaan..
Aku menyelami seluruh jiwa aku...
Aku menghayati setiap baris cerita...

ANDAI ITU TAKDIRNYA..
Novel ini lah yang membuatkan satu hari hari aku hanya digenangi air mata...
BETUL!!!
AKU TAK TIPU!!!

Aku bagi 5 bintang utk penulis novel ni!!
Tak sangka... dah lama aku membaca novel, dan novel ini adalah novel kedua yang boleh buat aku menangis teresak-esak... Sebelum ni novel "cemburu seorang perempuan" juga pernah buatkan aku menanges.. dan novel2 sebelom ni ada juga yang aku nanges bila baca, tapi tak sampai lah teresak-esak sepanjang membaca..
Tapi novel "andai itu takdirrNya" aku tak dapat nafikan...
Baru masuk suku masa pertama membaca, belom lagi setengah buku, air mata aku dh tak benti2 mengalir... sungguh aku betul betul masuk ke dalam cerita itu...
Korang yang minat baca novel.. pegi lah cari.. ANDAI ITU TAKDIRNYA
aku gerenti.. korang pasti takkan nyesal!

Aku tau.. cite ni dah lama.. tapi aku baru berkesempatan nak baca...
tu pon, nasib la adik aku yang baik hati bagi pinjam...
Kami ni adik beradik memang suka baca novel...

korang.. jangan lah marah eh pasal status aku kat fb tuu.. saje jer nak bagi korang gempak sket...

Setakat ni... dalam 2,3 bulan ni aku dh baca 3 novel dan 1 lagi novel sedang menunggu turn.. kekekeke...
1st.. bertajuk 'Rembulan Berdarah'
= best gak citer dia.. dari 5, aku leh bagi 4 bintang! cuma nya tajuk dia mcm tak bape nak sesuai dgn jalan cerita...

2nd..
"Baju Pengantin Mak Andam"
= memang enjoice giler baca citer ni.. asek nak gelak jerr... penulis tu pon ade blog sendiri.. http://starluvu.blogspot.com dari 5, aku bagi 5 bintang!! hooyeeeahhh!!!

yang ketiga aku baca.. itu lah "Andai Itu TakdirNya" yang meleles leles ayor mate tuuu...
and..
last.. yang sedang menunggu utk dibaca,
"Sakitnya Sayang"
Aku kena hold dulu baca buku ni sampai abis kenduri my bro..
Sebab aku kena settle kan kerjaan mengubah gubahan... kalo asek ngadap novel, memang satu benda pon tak jadi! kan kan kan!

So, utk u ols yang seHOBI dgn ku... sharing² la ngan aku.. novel ape yg korang dh baca..
dan yang pentingggggg.. MESTI BEST!!!
sape pun penulisnya aku tak kesah..
ok u olsss!!
Daaaaa.....




Comments

Popular Posts