::DAH BALIK!::

BUDAK² KAKI PUNGGAH DAH BALIK!!!!

malam tadi, sesampai jer dorang kat umah.. sebok mencari 'reta benda' masing²...
dan bermula lah episod 'memunggah'!!

kakak dina::
- kluar sume barang² masak memasak dia... susun atur.. konon² nak masak lah... main dgn anak patung yg baru aku beli ptg seblm balik ke Penang.
- sebok tanya aku mana sticker gambar barbie yg dia beli ari tu... *sbb patung yg baru tu ala ala mcm barbie lah jugak*
-dah jumpa- abis merata alam dia lekat sticker tu... nasib la dinding umh dia tak kaco... (sbb dh penah kena marah lekat sticker kat dinding. so tak buat dah)

Adek Darwish::
- takde mende lain.. ngan bantal busuk sama kereta polis yg baru dibeli jugak... Aku dh pesan awal² keta yg ni jangan ilangkan tayar! mana tak nyer.. asal ape jenis pon keta mainan yang dia ada, mesti satu atau dua tayar yang ilang.. pastu dh tak nak main dah... tersadai keta tu tah mana mana hala...

bebudak ni masing² dgn hal sendiri.. termasuk apak nyer... anak² sume behave, apak nyer dok layan poker kat FB... IBU??

hurrmmm.. ape ke lagi... kat cerok dapo lah keje akuuu!!
masak-masuk baju dlm mesin-sental toilet-lipat baju yang menggunung!!

dah.. tu jer nak citer! gambar2 takde...
|
|
|

Comments

adha said…
tukang kemas sudah pulang.. maka ko tak sunyi lagi dah.. hehehe

* aku da publik kan balik blog aku.. tepoh bertapa sudah tamat.. heheh

Popular Posts