::FAKE EMAIL!!::

Rajin pulak aku nak buat entry kan.. selalu nyer femalas nak mamfos!
sementara beloh masih boleh dihadap.. aku kena amik peluang...
Nak berkebun, tunggu kena balik umah la baru blh bercucuk tanam... kat sini dah kena block..
Nak buat SKT, idea mengauta pon tak menjelma lagi..
Check email ari ni, tetibe aku dapat email pelesu...
Selalu aku dpt fwd email pasal email fake dari 'Bank' yang palsu mcm ni...
tup tup tetibe aku plak yg kena...
Tengok email yang dihantar.. dari dynasty.com.my mana tahhh...
recepients pon bukan tuk email aku tu.. 'undisclosed recepients'
Tetibe jer dia bitau akaun maybank aku kena locked for security login...
Pastu suh login plak melalui link "Maybank2u" yang dia linkkan tuu...
Tak koser ahh akuu!!
Aku tak klik pon la kat situ...
Untuk mengSAHIHkan betul ke tidak maybank aku kena block..
Aku pon login melalui website maybank2u yang sah...
Dan bukti nyer...
Akaun aku active!!!
SEE!!!
Bengong betul sape yg buat keje tak bermoral nii...
heshhhh!!
|
|
|

Comments

adha said…
ish2.. tak da keja lain gaknya.. suka2 jek menipu.. dorg ni tak paham la aku.. senang2 jek nk carik duit cam tu

Popular Posts