::WEDDING FF (PART 1)::

Ok sambung cerita wedding adik aku... Aku bagi tajuk "WEDDING FF"
Kenapa FF?
Nama dorang laa... Faizal dan Farah...
Bukan fafau yerr anak2...
Part 1 untuk majlis akad nikah pada 5/3/2011

Dimulakan dengan gambar adik Adam Fahim yang comel dan semakin ligat beraksi! Memang suka bila orang nak amik gambar dia. Ade jer aksi comel yang dia akan buat!! Makin besar, makin bijak budak sorang ni tau!!

Tengah siap-siap kan bakal pengantin...
Mak andam import dari Penang... dia lah jugak bertindak selaku penggubah hantaran..

Hantaran mas kahwin dan gelang sebagai acara membatalkan air sembahyang.

Mak andam yang over sampai tak sempat nak cover perot moncet!!! huhu!!

Mak andam dikelilingi peminat.. Huwahuwahuwa!!

Hantaran dari pihak lelaki.. Masa ni dah tukar bekas, tu yg mcm tak menarik sebab lapik dulang dah jadi warna putih. Lapik dulang kami kombinasi merah hitam. Tu yg buat aku marah tu! Boleh pulak dorang lupa nak snap masa kat umah. Mentang2 lah aku takde camera.... huh!




Di dalam masjid...



Pengantin yang menanti penuh debar...

Molek jer adik aku pakai pink lagu ni. ehhehe.. sib baik dia cerah sket..

Eh??
Hah!!! 
yang ni tak boleh pilih dah hah.. masing2 dah ada 'cop mohor' kat dahi!!
Tapi skali pandang dah mcm ala-ala trademark pendekar bujang lapok...
hahahhahah!! Ampon abang2 sekeliannnnn....

Okey sambung!!!

Kusyuk mendengar khutbah nikah...

Pengantin perempuan...

"AKU TERIMA NIKAH......."
"SAH!"

"HOOYEAYYYY!!!"





Budak mamat ni mcm biasa.. Memang gemo tido kalo time org akad nikah...
Aritu masa hari akad nikah Makde dia pon mcm tu gak!

Kami 6 beradik... Tinggal sorang jer lagi belum selesai...

Hantaran dari pihak perempuan... kombinasi magenta, pink dan putih...




TAHNIAH FAIZAL DAN FARAH!!


Comments

Popular Posts