::LIVE FROM...::

....Bandar Tasek Puteri..

Malam tadi jam 8:30 dari Nibong Tebal, 12:15 sampai depan umah Bandar Tasek Puteri..
Memula Lucky ku yg drive.. Aku dalam keta punya lah dok tahan mengantuk tak nak bagi tido sebab nak temankan dia drive.. Anak2 memang dah hanyut dilautan sepi dah.. 
Masa we all benti kat hentian Simpang Pulai, Lucky ku ckp mengantuk..
Singgah la minum n makan.. Aku pekena kopi ais n nasi ayam.. 
Anak2 aku mamai kena kejut bangun tido, terus tak nak makan ape-ape.. Kakak cuma minum jer..Pastu meratah ayam. Masa nak p kat keta, Lucky ku suruh aku drive..
Aduyaiiiiiii!! Aku kalo drive malam ni mmg la agak menakutkan..
Sebab mata aku ni memang dah sedia rabun jauh.. pastu tak leh dengan silau.. Tapi dah kata Lucky ku dia mengantuk sangat2.. aku pon bawak la jugak pelan2.. Nasib baik la aku memang ade jer bawak cermin mata aku.. Cermin mata pakai time nak drive malam jer.. pastu kalau sakit kepala sangat2 bila tgk komputer, aku pakai la spec.. malam tadi speed tak laju pon.. speed 120-130 km/j jerr..
Tak confident nak pecut laju-laju walaupun keta turbo.. haha!!!

Start pukul 9 pagi tadi.. 
Skang baru selesai melepaskan penat...
betul-betul kan urat pinggang..
Longgar-longgarkan tulang punggong...
Mengeliat serba sikittt..
Argghhhhhhhhh.... LEGAA!!!

Hantaran separuh dah siap...
Kan aku cakap.. CUMA SENTUHAN TERAKHIR jer..
Yang separuh lagi belum sampai..
Sebab itu yang dari sedara mara pakat-pakat buat sorang sikit..

Gambar??

Nanti dulu lahh.. Tunggu sume get ready.. baru kasik tunjuk okey!!

Yang pasti.....
MELETOPPP!!!
Kombinasi MERAH + HITAM

Malam ni nak berjimba cemolot dgn kengkawan...
My Lucky plak dah set time nak main bowling dgn hadik beradik dia..
Tak kesah!!
Yang penting aku blh bersuka ria.. hehehe!!

Okey...
Nak Menidur Sekejap...
NGantukkkk!!!


Comments

Popular Posts