::HAHA! MALAS LAH!!::

Dah luah.. dah taip.. Dah publish.. 
Kluar umah sidai baju...
Masuk dalam kemas mainan budak2...
Masuk bilik air.. kenc.. basuh kaki...
Bukak peti, tuang air, makan ubat...
Masuk bilik.. Cium anak-anak...
baca Bismillah..
Golek kiri.. golek kanan...
ehhhhhh.. Tak Boleh jadi niiiiiii!!!

Kluar bilik, on lappy, on brodben, login blog.. dan
SAVE AS DRAFT!!

Yang sempat baca, bagus lahh.. 
Tu tanda nya anda rajin blogwalking ditengah malam hari... hehe! ^__^
*Akakkkkkk!!! Orang pon rindu akakkkkkk!!!*
(untuk Akak Cantik yg sempat komen entry aku tadi.. hehe!)

Yang tak sempat..
IM SORRY!!!
Aku MALAS la ribut2 kan keadaan...

Kalau jenis yang memahami takpe lah kan...
Tapi kalau dapat kat jenis yang org lain makan belacan dia yg rasa tempoyak, tu yang masalah sket tu!!
Daripada aku dikatakan PENG"CREATED" masalah,
lebih baik aku SAVE AS DRAFT jer...
Aku andaikan itu sebagai luahan aku...
Sebab kalo aku pendam.. yg bernanah telinga nanti anak2 Tok Lucky aku jugak...
Yer laa.. dok dengar aku bebel2 tak tentu arah.. depa gak yang tensyen kan!!

Ok lah!! Tok Lucky ai dah balik...
Dia kata ada cerita panas! heheh...
Lebih aku memanaskan diri!! haha!!

Gud Nite Bebeh!!!

Arghhhhhhhhhhh!!! Lega rasanya... Boleh tido dengan senyumannnnnnn.. 
=)







Comments

ieda said…
x per lala .. akak paham dan sure ramai yg paham .. mcm2 nak buat kan ..
akak punn mcm tu jugak adakalanya rasa bosan nak uopdate tuu ada .. tapi so far ok lagi lah kan :)

Popular Posts