::WEDDING FF (PART 2)


 Breakfisrt untuk pagi tu, pihak homestay bagi free breakfisrt utk 4 orang bagi 1 homestay. Jadi 3 homestay dpt la 12 org breakfirst percuma. Then mak aku minta pihak homestay buatkan lagi bihun goreng utk 20 org. Air kami sendiri yang sediakan.
Rupanya, breakfisrt yang dorang bagi tu dah siap bungkus2.. Nasi lemak 12 bungkus, bihun goreng 20  bungkus... Lepas tu kami tambah plak lagi dgn roti bakar yang kami buat sendiri...


 Lepas breakfirst, sume pakat siap-siap mau ke majlis resepsi sekalian packing barang terus check out. Lebih kurang 15 buah keta yang bersama-sama kami menghantar pengantin. Tu semua termasuk dengan sedara-mara belah mak n abah aku yg ada kat erea KL. Lepas tu campur dengan kawan2 adik n abang aku. Ramai!! memang ramai!!

Sesambil tunggu adik aku aka pengantin call suruh amik dia kat umah mak andam yang dia bersiap-siap tu, kami sume pakat-pakat dok berposing buat kenangan...
Ini adik beradik perempuan mak aku.. 
Dari kiri, My mum, Wak (kakak mak), Acik Aton (adik mak) & Cu (adik mak)

Ini adik beradik perempuan ku...
Dari kiri, Kak Long, Kak Ina, Aku & O'O (adik bongsu)

 Ini tambah pulut inti.. Abang aku..
dorang suruh kami berdiri susun ikut turutan. Tapi Kak Long beria takmau katanya nanti dia tak nampak, sebab dia pendek.. hehehhe!!

Pompuan ni gedik sket.. harap mahap!!

Ok dah siap! JOM!!

 My adik yg hensem lagi gagah perkasa...








 Yg kat depan tu konon2 flower girl laa..
tgk la anak dara aku tu, siap bergaun bagai.. kemain lagi melawa!


Memang meramai lah rombongan dari kami. Sampai tak terlayan lah..Kalo ikutkan memang ada suara-suara yang tak puas hati (termasuk lah mulut aku ni..) Tapi nak wat cane, benda dah lepas pon.. terima jer lah.. Agak nyer memang style dorang mcm tu kot... 
Kalao perasan, rombongan kami kebanyakkan pakai ala ala pinky-pinky gitu. Memang ade merancang untuk ladies, berpinky pada hari kejadian. Guys pulak, pakai grey. Aku plak, memang tak penah ade baju kaler pink. Baju purple yg aku pakai masa menghantar rombongan pengantin adik ipar aku aritu, ade gak la pink-pink sikit. Selendang tu plak, aku gigih membeli masa meronda kat Pantai Remis petang hari sampai tu.







Ok dah selesai entry tertunggak-tunggak ni.. hadoiiii!!
Fenat aku nak upload gambo byk2 ni weyy!!!
Tunggu plak entry wedding kat umah aku plak yer.. heheh..
Daaaaaa!!





Comments

Popular Posts