::HARI NI TAKDE UPDATE LAGI::

Macam lah sebelum ni aku rajin nau hapdet nyer...
Tiba-tiba plak semalam seharian [kat opis] tak bukak blog, aku menajdi rindu piulak! Ahakss!
Aku sempat update status vodow kat fb, pastu baca royanpicisan Makcik Rehan kat fb.. hehhehe.. 
Serius u olss!!
Aku sangat membizi today!
Lab dah start.. mcm biasa, setiap semester first day lab haruslah kelam kabut..
Dengan blackout dekat 10 kali  rasanya.. Tatau la alat ape yg buat trip.. Malas nak hambek tau! Aku brief student, pastu aku tinggal jer dorang, pandai2 lah kome nak godek alat tu... Jangan sampai meletup sudeyy! Mak technician jer hokayyy!! Kelulusan Cert jerr... Takde degree, takde Msc apatah lagi pHD... Teknikal, makcik boleh hajoor.. teori kaluu.. p tanya lacturer ampa!! 
Itu pon, ke hulu ke hilir aku berjalan... utara selatan.. timur barat.. sampai SAKET TUMIT aku taw!!
SERIUSS!!!
Tumit aku saket!!
Oppss! Sebelum tu.. aku berkerja tak pakai heels 3 inci yer.. Wadges 2 setengah inci pon tidak.. haku pakai safety boot 1 inci seberat 3 kilo!!
Gambar ehsan Gogel lah!
Lebih kurang ini lah rope nyer!
Bayangkan, berat badan aku ni.. [dah naik balik dah..] 73kg! Pastu tambah pulak safety boot 3 kilo.. Larat lagi ke anggota kaki aku nak heret??
Daripada aku menyeksa tumit kaki aku, baik aku duduk lepak atas kosi jer.. hehhehe.. haci dop??

Haku nak bagitau ni, entry2 aku akan datang, mungkin tak banyak gambar laa.. Sebab henfon cokia aku tu dah barai!! Aku tatau punca nyer haper, tiba-tiba memory card tak boleh bukak, kena letak password. Masa bila aku bubuh password kat memory card aku tu? Tanya Lucky aku kot-kot la dia nak pantau henfon aku tu kan.. sekali aku kena sembur daaa! Maknanya bukan dia lah yg buat.. Tapi, bukan satu tu masaelah nyer.. Maselah yg lebih berat, Memory card tu pon henfon tak blh ditect. Kena tekan sket belakang henfon tu, baru dia muncul. Haduihhh!! fenin aku mcm mana nak buat pun tak tau. Nak bawak p kedai, malaih! Comfirm la terbang berpuluh-puluh pulak nanti. Kak Cik dah kering ni noxx!! FITAM!!

Dah la henfon tu sahabat setia aku ke mana-mana.. Ada camera cikai pon dah rosak.. [mmg tgn pelingkop jer lah aku ni!]..Kalu nak camera canggih lagi lah tak tercapai dek akal.. Henfon tu jer lah penawar segala kedukaan.. Gambar2 yang tertempek kat blog ni sume nyer ehsan dari beliau tau! Walaupun hanya 3.2 megapixel.. tapi amat berjasa utk aku yg dilahirkan dalam golongan berdarah marhein ni yall!
Aku rasa, mungkin dia merajuk pasal entry ni kot.. Seddihhhhhhhh akuu laaa!!!
Nak meraih simpati kat sapa lagi ni?? Lucky Mak harus lah tak kowser nak melayan royanpicisan vini gedomox dia neh! Lucky ai ni bukan nyer jenis skali bagi hint, esok lusa barang dah ade depan mata.. Kalo nak ape2.. haku lah yang kena usaha tangga kejayaan sendiri.. Tapi kalau dia bagi, aku kena LOVE U VERY STRONG! Tak boleh komen ape2.. [jarang nak komplen pon..] Sebab aku bukan jenis memilih.. Dan sgt menghargai pemberian dari orang yg susah nak memberi... hehehhe! ;-)
Tapi...
Kalo nak buat wishlist, nak camera baru ke, nak henfon baru .. eh??
Hurmmm.. kena buat pilihan yang tepat ni...
THINK! THINK! THINK!



Comments

Popular Posts